וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: סקאוטים מגרמניה יגיעו לצפות בטל בן חיים

11.10.2011 / 11:47

גוברת ההתעניינות בחלוץ, שמחוזר גם באוקראינה. גורם: ”אם לא ננצח את רמת השרון, בלבול לא ימשיך”. קשר הולנדי ייבחן

לאחר ההתעניינות לה זכה טל בן חיים מאוקראינה, סקאוטים מגרמניה צפויים להגיע בקרוב לישראל בכדי לצפות בחלוץ מכבי פתח תקוה ונבחרת ישראל. ככל הידוע, מדובר בסקאוטים שעובדים עם מספר קבוצות גדולות בגרמניה ולא עם מועדון מסוים. העניין הועבר לאחרונה לידיעת עמוס לוזון ואחיו, יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון שבעבר שימש כנשיא הקבוצה, ולידיעת גורמים נוספים הקשורים למועדון.

במקביל, נמשכת ההתעניינות מארבע קבוצות באוקראינה – שתי קבוצות מהעיר דונייצק (מטאלורג ושחטיור), דניפרו ודינמו קייב. נציגים של שתי הקבוצות האחרונות שהוזכרו כבר שהו בישראל וצפו בחלוץ. גם אנז'י מחצ'קאלה הרוסית גילתה לאחרונה עניין בחלוץ.

השיפור ביכולת של בן חיים לא נעלם מעיני המאמן הלאומי לואיס פרננדז, שזימן אותו לסגל וזה גמל לו בשער ניצחון על נבחרת גיאורגיה, שאז עוד השאיר את המאמן בתמונת העלייה ליורו. הפריחה של בן חיים החלה בעונה האחרונה שלו בקבוצת הנוער של מכבי פתח תקוה, בעונת 2007/8, אז הוא כבש 20 שערי ליגה ו-23 בכל המסגרות.

בעונה לאחר מכן הוא עלה לראשונה לקבוצה הבוגרת וכבש שני שערי ליגה. ב-2009/10 הפך לבורג מרכזי בקבוצה וכבש תשעה שערים בליגה, ובעונה שעברה שמר על דומיננטיות במאזן הכיבושים כשכבש עשרה שערי ליגה ו-13 בכל המסגרות. העונה, לאחר עזיבתו של עומר דמארי, בן חיים הפך לשחקן מרכזי והבקיע ארבעה שערים בכל המסגרות, בתקווה לעזוב בקרוב למועדון גדול יותר באירופה.

במועדון מודעים לעובדה שבסוף השבוע מצפה למאמן מרקו בלבול מבחן חשוב שיקבע את המשך דרכו במועדון. "אם לא ננצח את רמת השרון, בלבול לא ימשיך בקבוצה", אישר גורם במועדון את הידיעה לפיה במועדון התנו בכך את המשך העסקתו. שחקן בקבוצה אמר: "נעשה הכל כדי לנצח. לא מגיע לבלבול לעזוב את הקבוצה בגלל כמה שחקנים שלא מציגים את היכולת האמיתית שלהם".

קשר אחורי מהולנד, ששייך למועדון הכדורגל אמסטרדם מליגות המשנה בהולנד, הגיע לארץ וייבחן במועדון. המגן קובי גנון לא הגיע הבוקר לאימון הקבוצה בטענה שחלה. הקשר האחורי מרואן קבהא ובן חיים שוהים בנבחרות והחל ממחר הם רשאים להתאמן עם הקבוצה.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully