וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טקסס כבר בחצי הדרך לוורלד סירייס

11.10.2011 / 8:46

גראנד סלאם של נלסון קרוז הקנה לריינג'רס ניצחון 3:7 ו-0:2 בסדרה על דטרויט. סנט לואיס ניצחה במילווקי 3:12 והשוותה

טקסס - דטרויט 3:7 (0:2 לריינג'רס בסדרה)

נלסון קרוז ישב על ההגשה של ריאן פרי. עם הבסיסים מלאים ובלי פסולים באינינג ה-11, הוא ידע שיקבל משהו טוב. קרוז, שבאינינג השביעי חילץ את הריינג'רס מהפסד כשחבט להומראן על מקס שרצר המצוין והשווה ל-3:3, ירה פצצה ליציע השמאלי, כל שלושת השחקנים שעל הבסיסים נכנסו פנימה - גראנד סלאם במעמד החשוב ביותר, והריינג'רס יוצאים למישיגן עם יתרון מבטיח של 0:2 בסדרה.

עד להומראן הראשון של קרוז הייתה דטרויט בשליטה, כששרצר נתקל בבעיות באינינג הראשון והרשה שתי ריצות, אבל ריאן רייבורן הגיע באינינג הרביעי, ועם הומר בן שלוש ריצות על דרק הולנד העלה את הטייגרס ליתרון 2:3. אלא שאז בא ההומר של קרוז שגם שלח את שרצר החוצה מהמשחק (שישה+ אינינגים טובים מאוד, שישה סטרייקאאוטים) וגם הכניס את המשחק לאינינגים נוספים. בהזדמנות הגדולה שלו הוא לא פספס. המשחק הבא בסדרה יתקיים כבר בלילה שבין שלישי לרביעי בדטרויט, כשדאג פיסטר מהטייגרס יפגוש את קולבי לואיס מהריינג'רס.

מילווקי - סנט לואיס 12:3 (1:1 בסדרה)

במשחק הראשון שמטו הקרדינלס יתרון בן שלוש ריצות, הפעם הם דאגו לרפד את עצמם טוב כדי לחזור לסנט לואיס עם יתרון הביתיות. אלברט פוחולס היה אחראי לחמש הכנסות רצים, כשחבט לשלושה דאבלים ולהומראן אחד. הברוורס עשו הפעם רק קולות של חזרה באינינג הרביעי, כשרשמו שתי ריצות מהומראן של ריקי וויקס, אבל בחמישי הגיבו הקרדינלס עם דאבל של פוחולס והגשה פראית של מרקו אסטראדה, שקבעו 2:7. פרינס פילדר רשם בהמשך הומראן חסר משמעות, שלווה בתגובה בהומר של דייויד פריס המצוין.

למילווקי אין על מי לסמוך ברוטציה מלבד יובאני גייארדו. לאחר שנחלצה ממשחק מאכזב של זאק גריינקי, עלה הפעם לגבעה שון מרקום, שבסיבוב הקודם חטף באריזונה וגם הפעם היה קטסטרופלי - ארבעה אינינגים, שבע חבטות וחמש ריצות חובה. בצד השני, אדווין ג'קסון לא הצליח לרשום ניצחון והסתפק בארבעה אינינגים ושליש, המחליף לאנס לין עשה זאת במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully