וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: חמישה ישראלים בשלבי הגמר באליפות העולם

10.10.2011 / 19:55

סגנונות הרומח לגברים והדקר לנשים האירו פנים לישראלים בקטאניה: אור, חטואל וגם נועם מילס ינסו להגיע רחוק בתחרות

אחרי יום די גרוע למשלחת הישראלית בפתיחתה של אליפות העולם בסייף בקטאניה שבאיטליה, השיגו היום (שני) סייפי הרומח לגברים והדקר לנשים תוצאות הרבה יותר טובות. חמישה סייפים ישראלים בסך הכל עלו לשלבי הגמר של האליפות, כלומר לשלב נוק-אאוט בו משתתפים 64 הסייפים הטובים בעולם בכל קטגוריה.

ברומח לגברים, תומר אור פתח את האליפות מצוין וניצח בבית המוקדם ארבעה יריבים מקוסטה ריקה, ברזיל, הונג-קונג וסרביה. ההפסד היחיד שלו היה 5:4 מול אמריקאי כשסייף איראני שהוגרל נגדו בבית המוקדם לא התייצב כצפוי לקרב. בשלב האלימינציה, אור גבר 4:15 על סייף ארגנטינאי.

בשלב ה-64 שיתקיים ביום חמישי הוא יתמודד נגד קנטה צ'ידה היפני. מאור חטואל גבר בבית המוקדם על יריבים מתאילנד, פורטוגל ופרו והפסיד ליריבים מברזיל והונגריה. בשלב האלימינציה הוא גבר על קרלוס לבאדור הספרדי 5:15 ובשלב ה-64 ביום חמישי הוא יפגוש את הדרום קוריאני צ'וי ביונג צ'ול, אלוף משחקי אסיה.

יעקב אור חטואל עבר את שלב הבתים אחרי שלושה ניצחונות ושני הפסדים. בשלב האלימינציה הוא גבר 12:15 על שריף פראג' המצרי אבל הפסיד 15:12 לרנה פרנץ האוסטרי והודח. אורן בסל עבר את שלב הבתים עם ארבעה ניצחונות, הפסד אחד ועוד איראני שלא הופיע. באלימינציה הוא הפסיד 15:11 לצ'ו ווינג הונג מהונג-קונג.

בסגנון הדקר לנשים, נועם מילס ניצחה בשלב הבתים יריבות מצ'כיה, דנמרק, תוניסיה ופורטוגל והפסידה ליפנית ולדרום קוריאנית. בשלב האלימינציה היא גברה על אלחנדרה טראן המכסיקנית 9:15 ובשלב 64 האחרונים היא תתמודד נגד האסטונית אירנה אמבריש, סגנית אלופת אירופה לשעבר.

אביטל מריניוק ניצחה בשלב המוקדם יריבות מאוקראינה, קירגיזסטן וליטא והפסידה לאסטונית וצ'יליאנית. בשלב האלימינציה היא ניצחה בדרבי ישראלי צמוד 14:15 את אלונה קומרוב. בשלב ה-64 היא תתמודד נגד סון יוג'יה מסין. ישראלית נוספת, דריה סטרלניקוב, עברה את שלב הבתים עם שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים. בשלב האלימינציה היא גברה 12:15 על סייפת מברזיל אבל הפסידה בהמשך 15:12 ליריבה מהונגריה.

בסגנון החרב לנשים, פטרה פלפי ניצחה בשלב הבתים יריבות מסינגפור, דרום קוריאה ומכסיקו והפסידה לצרפתיה ורומניה. בשלב האלימינציה היא ניצחה 13:15 יריבה יפנית ובשלב ה-64 היא תתמודד נגד גיויה מרזוצ'ה האיטלקיה. רמי דיאמונד רשמה חמישה הפסדים בשלב הבתים לעומת ניצחון בודד, ולא הצליחה לעלות לשלב האלימינציה.

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

אליפות העולם נפתחה רע מבחינת הישראלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully