וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטילוב: "אעשה הכל כדי להרים את דגל ישראל ביפן"

10.10.2011 / 11:08

המתעמל הישראלי הבטיח את מקומו בגמר תרגיל הקרקע אחרי שסיים שלישי במוקדמות. עלה גם לגמר הקרב-רב באליפות העולם בטוקיו

המתעמל הישראלי והתקווה האולימפית, אלכס שטילוב, עמד היום (שני) בציפיות והבטיח את מקומו בגמר תרגיל הקרקע באליפות העולם הנערכת בטוקיו. התחרויות המוקדמות הסתיימו לאחר יומיים, ושטילוב השיג בתרגיל החזק שלו ציון מעולה של 15.500 נקודות, שדירג אותו במקום השלישי הכללי.

שמונה מתעמלים בסך הכל עלו לגמר תרגיל הקרקע. קאי זו הסיני היה הטוב ביותר במוקדמות וקבע 15.700. אלוף העולם הרומני, מריאן דראגולסקו, השיג את הציון השני בטיבו עם 15.566. אלוף העולם לשעבר, דייגו היפוליטו הברזילאי, השיג ניקוד זהה לזה של שטילוב. קוהיי אוצ'ימורה היפני, אלוף העולם בקרב-רב, מדורג נכון לעכשיו חמישי בקרקע.

בנוסף, אלכס שטילוב עלה לגמר הקרב-רב ונכון לעכשיו הוא מדורג במקום ה-22 וזה עוד לפני קיצוץ לפי שני מתעמלים מכל מדינה. בכך, שטילוב מבטיח למעשה את הקריטריון הישראלי למשחקים האולימפיים בלונדון, אבל הוא עדיין יצטרך לעמוד בבינלאומי. כדי להבטיח סופית את מקומו כבר באליפות הנוכחית, הוא יצטרך לזכות במדליה בגמר תרגיל הקרקע שייערך בשבת.

שטילוב אמר בסיום יום התחרויות: "עשיתי את מה שציפיתי מעצמי לעשות. הגעתי ליפן כדי לזכות במדליה ובקריטריון הבינלאומי והיום עשיתי צעד ראשון בדרך למטרה. התרגילים שלי על סוס הסמוכות ובטבעות לא הלכו לי כמו שרציתי, אבל תהיה לי הזדמנות לשפר אותם ביום שישי בגמר הקרב-רב. בקרקע התחרות תהיה קשה כי יהיו איתי בגמר מתעמלים מצוינים. אעשה הכל כדי לזכות במדליה ולהרים את דגל ישראל גבוה ביפן".

גמר הקרב-רב יתקייים ביום שישי. הגמר של תרגיל הקרקע יתקיים בשבת. באליפות אירופה האחרונה שטילוב ויתר על השתתפותו בגמר בקרב-רב כדי להתרכז בקרקע, וייתכן שהוא יעשה זאת גם הפעם.

שאר הציונים של שטילוב במוקדמות: קפיצות (15.500), סוס סמוכות (13.866), טבעות (13.400), מקבילים (14.433) ומתח (14.333). הנציג הישראלי השני, כפיר וויס בן ה-19, סיים את מוקדמות הקרב-רב במקום ה-139 הכללי כשהציון הטוב ביותר שלו הושג בקפיצות (14.833).

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully