וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בנבחרת: "אולי פרננדז לא הגיע למקום הנכון"

10.10.2011 / 10:54

לפני מלטה, בנבחרת שולפים ציפורניים: "הכישלון היה בניסויים. הקמפיין נגמר עוד לפני יוון". התלבטות באשר לבלם ולחלוץ

"הכישלון העיקרי של לואיס פרננדז היה הניסויים שהוא עשה בהרכב. בנבחרות כמו גרמניה וספרד עם סגל רחב אפשר לעשות ניסויים כאלה, אבל בנבחרת בינונית זה היה מתכון ברור לכישלון, אולי הוא לא הגיע למקום הנכון. הקמפיין הזה נגמר עוד לפני המשחק נגד נבחרת יוון". כך אמרו שחקנים בנבחרת ישראל לאחר האימון הראשון על אדמת מלטה, לקראת המשחק האחרון שינעל את הקמפיין המאכזב במוקדמות יורו 2012.

שחקני הנבחרת יצאו הבוקר להליכה לאחר שאתמול התאמנו במזג אוויר סוער. מאוחר יותר תערוך הנבחרת מסיבת עיתונאים ואימון מסכם לקראת המשחק (שלישי, 19:00, שידור ישיר בערוץ הספורט).

שחקן אחר בנבחרת הוסיף: "אין למשחק הזה שום ערך, מלבד קידומם של מספר שחקנים. צריך לחשוב טוב מה עושים בקמפיין הבא כדי לעלות לשלבים הבאים".

נראה כי מלבד השוער דודו אוואט שישמש כקפטן במשחק, גם רמי גרשון, טאלב טואטחה, ביברס נאתכו, ליאור רפאלוב, מאור בוזגלו ותומד חמד בטוחים בהרכב של פרננדז. גם אייל גולסה ואלמוג כהן נמצאים בתמונת ההרכב, כאשר אחד מן השניים צפוי לפתוח. עדיין לא ברור מי יהיה החלוץ השני שישחק לצדו של חמד.

גם בהגנה יש למאמן לא מעט התלבטויות, כאשר המאמן הצרפתי מתחבט לגבי איוש עמדת הבלם הנוספת, לידו של גרשון. כזכור, טל בן חיים ייעדר מהמשחק לאחר שספג כרטיס אדום מול נבחרת קרואטיה, כך שייתכן כי איציק כהן יקבל את ההזדמנות, אם כי גם ניר ביטון ממ.ס. אשדוד, שמתופקד כקשר בקבוצתו, או דני בונדר יאיישו את מרכז ההגנה. דור מלול מבירסחוט הבלגית עשוי לפתוח כמגן ימני. אם חלוצה של ויסלה קרקוב דודו ביטון לא יפתח, התכנון הוא שהוא ייכנס במחצית השנייה.

בנבחרת רוצים לפחות לסיים עם ניצחון

לאלמוג כהן יש הרגשה מוזרה

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully