וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טקסס ניצחה את דטרויט, עלתה ל-0:1

9.10.2011 / 8:41

הריינג'רס פתחו את ה-ALCS עם ניצחון 2:3 על ג'סטין ורלאנדר והטייגרס, הומראן לנלסון קרוז. הלילה: משחקים בשתי הסדרות

טקסס - דטרויט 2:3 (0:1 לריינג'רס בסדרה)

שתי הפסקות גשם לא מנעו מהריינג'רס לנצח את ג'סטין ורלאנדר והטייגרס, במשחק שפתח את ה-ALCS והעניק לטקסס יתרון חשוב בסדרה. אלכסי אוגנדו זכה בניצחון לאחר שהחליף בהצלחה את סי ג'יי ווילסון, שפתח בצורה מגומגמת משהו, אבל הצליח לשמור את הריינג'רס במשחק. נפתלי פליז רשם את השמירה.

ורלאנדר, האס של דטרויט והזוכה הכמעט ודאי בתואר הסיי יאנג, לא נכנס טוב למשחק. לאחר שהעלה שני חובטים לבסיסים באינינג הראשון ויצא ללא פגע, בשני הוא כבר ניזוק. טריפל של דייויד מרפי הכניס הביתה את מייק נאפולי, ולאחר מכן רשם איאן קינסלר סינגל שהכניס את מרפי הביתה - 0:2. נלסון קרוז ביסס את היתרון והעלה ל-0:3 עם הומראן, ואז באה הפסקת הגשם, שאחריה הצליחו הטייגרס לחזור למשחק. דאבל של אוסטין ג'קסון צימק ל-3:1 והגשה פראית של ווילסון הכניסה גם אותו הביתה. מכאן זה כבר היה משחק של מגישים, כשאלכסי אוגנדו המחליף מחזיק קצר את חובטי דטרויט ונפתלי פליז מכיש את כל הצד בסטרייקאאוטים לאחר שהרשה חבטה לרמון סנטיאגו.

הלילה יתקיימו שני משחקים. ב-22:05 ייפתח ה-NLCS, כשמילווקי תארח את סנט לואיס. המגישים עדיין לא פורסמו רשמית, אולם מסתמן שזאק גריינקי יפתח בברוורס וחיימה גארסיה בקרדינלס. במשחק 2 ב-ALCS יתמודדו דרק הולנד מטקסס ומקס שרצר מדטרויט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully