וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: שם, מעבר לקשת

יובל קליין

9.10.2011 / 12:30

מילווקי תנסה להגיע לוורלד סירייס ראשון מזה 29 שנים, אבל כדי לעשות זאת היא תצטרך לעבור את סנט לואיס המפתיעה

מילווקי ברוורס - סנט לואיס קרדינלס

רוטציה במילווקי (מאזן בפלייאוף): זאק גריינקי (7.20, 0:0), שון מרקום (13.50, 1:0), יובאני גאייארדו (1.29, 0:1), רנדי וולף (21.00, 1:0)

קלוזר: ג'ון אוקספורד (2.25, שמירה אחת)

רוטציה בסנט לואיס: חיימה גרסיה (3.86, 1:0), אדווין ג'קסון (3.00, 0:1), כריס קרפנטר (3.00, 0:1), קייל לוהש (8.44, 1:0)

קלוזר: ג'ייסון מוטה (0.00, 2 שמירות)

מה היה לנו?

בסיבוב הקודם, שתי הקבוצות העפילו רק לאחר משחק חמישי מותח. מילווקי הראתה שהיא מסתדרת מעולה בבית והפגינה הרבה ביטחון בשני המשחקים הראשונים, אותם ניצחה. כשהגיעה לאריזונה, הסיפור היה אחר והפיצ'ינג שלה קרס. גריינקי ומרקום הרשו 11 ריצות ביחד והראו את הבעיות המנטליות שיש לברוורס מחוץ למילר פארק. במשחק החמישי סינגל של נייג'ר מורגן באינינג העשירי הכניס את קרלוס גומס הביתה ושלח את הברוורס בפעם הראשונה מאז 1982 לסדרת הגמר של הנשיונל ליג.
סנט לואיס הדהימה את עולם הבייסבול בפעם השנייה השנה, כשאחרי הקאמבק הגדול שהעלה אותה לפלייאוף, היא שלחה הביתה את הקבוצה הטובה ביותר בעונה הסדירה, פילדלפיה פיליז. הקרדינלס הציגו פיצ'ינג יציב שגובה בהגנה מעולה והתקפה טובה. במשחק החמישי כריס קרפנטר נתן הצגה גדולה במשך תשעה אינינגים ובעזרת ההגנה ודאבל של סקיפ שומאכר, שלח את הקרדינלס ל-NLCS. ב-25 לאוגוסט הקבוצה היתה במרחק 10 וחצי משחקים מהווילד-קארד והיום היא במרחק ארבע ניצחונות מהוורלד סירייס.

ריאן ברון שחקן מילווקי ברוורס. Jonathan Daniel, GettyImages
ריאן ברון והברוורס נראים נהדר/GettyImages, Jonathan Daniel

מה צפוי?

אין הרבה אהבה בין שתי היריבות השייכות לבית המרכז של הנשיונל ליג. הקבוצות נפגשו 18 פעמים במהלך השנה, וחלקו את המאזן ביניהם באופן שווה. במהלך המפגשים הללו, קרו מספר תקריות. הראשונה הייתה כאשר מאמן הקרדינלס, טוני לה-רוסה האשים את מילווקי ברמאות, כשטען שמילווקי מכבה את המשחקים שמאחורי בסיס הבית, כשהמגישים שלה עולים לגבעה. אחר כך היה זה נייג'ר מורגן, שירק לעבר כריס קרפנטר תוך כדי שהוא רץ לבסיס הראשון. אותו מורגן גם קרא לאלברט פוחולס "אלברטה" בטוויטר. כדי להוסיף לחגיגה זאק גריינקי התראיין אתמול ואמר: כולם שונאים את כריס קרפנטר, אבל חוץ ממנו יש הרבה כבוד הדדי בין שתי הקבוצות".

אם זה לא מספיק לכם כדי לצפות בסדרה הזאת, אולי אלברט פוחולס ופרינס פילדר יעשו זאת. שני שחקני הבסיס הראשון הטובים ביותר בנשיונל ליג רק מחכים להזדמנות הראשונה להעניש את המגישים. תשאלו את איאן קנדי מאריזונה, שפאסט בול אחד שלו למרכז הסטרייק-זון מול פילדר עלה לו בהומראן. ריאן ברון, שהיה מעולה בסדרה הקודמת עם 9 מ-18, חובט לפני פילדר בליינאפ ולא משאיר למגישים יותר מדי מרחב תמרון. יחד, השניים יוצרים את הצמד ההתקפי הכי מסוכן בבייסבול. בסנט לואיס מקווים שלאנס ברקמן או מאט הוליידי יעזרו לפוחולס. הוליידי אמור להיות כשיר בסדרה הזאת, אחרי שפציעה בכף היד גרמה לו להפסיד כבר משחק אחד בפלייאוף הזה.

הקרדינלס ישמחו לקבל עוד תצוגה מכריס קרפנטר והעונה הבחור על הגל במיוחד במשחקי קלאץ', אם זה במשחק האחרון של העונה מול יוסטון שם הגיש משחק מלא או במשחק חמש מול פילדלפיה, בו לא הרשה ריצה במשך תשעה אינינגים. במילווקי לא ישמחו לראות אותו מגיש מולם במשחק מספר שבע ולכן הם יהיו חייבים להיות אגריסיבים מול גרסיה, ג'קסון ולוהש. ההגנה של הקרדינלס, בראשות ניוק פונטו בבסיס השני והשורטסטופ רפאל פורקל, הרשימה בסדרה מול הפיליז ותנסה לעזור למגישים שלה.

היתרון הגדול של מילווקי הוא הביתיות. אין קבוצה שסיימה עם יותר ניצחונות ביתיים העונה מהברוורס. מילר פארק יהיה רועש וגועש, במיוחד אחרי מהלך גדול של נייג'ר מורגן שרץ ומתנהג כמו אחרון האוהדים. סנט לואיס יצטרכו לשחק במיטבם כדי לנצח שם ולכן הם מביאים איתם את הסנאי שלהם. במהלך המשחק השלישי והרביעי נגד הפיליז, הופיע סנאי על המגרש בסנט לואיס. השחקנים והאוהדים החלו לאמץ אותו וברגעים הקריטיים הוא יכול להיות ההבדל הפסיכולוגי בין ניצחון להפסד.

יאדייר מולינה שחקן סנט לואיס קרדינלס. Drew Hallowell, GettyImages
הרבה תלוי ביכולת ההגנתית של מולינה/GettyImages, Drew Hallowell

אם מילווקי תנצח, ה-MVP של הסדרה יהיה:

ריאן ברון. האאוטפילדר השמאלי נתן סדרה ענקית מול אריזונה, שם חבט לנתון מדהים של 50 אחוזים. העובדה שהוא מצליח לעלות לבסיס בהצלחה בחצי מניסיונותיו, מוסיפה המון לחץ למגישים שצריכים לפגוש את פרינס פילדר לאחר מכן. אם ברון ימשיך באותו כושר וייתן את אותה תפוקה, ארבע דאבלים וארבע הכנסות רצים, הברוורס ישלטו בסדרה הזו.

אם סנט לואיס תנצח, ה-MVP של הסדרה יהיה:

בגלל שאי אפשר לתת את התואר לסנאי, נלך עם יאדייר מולינה. מאט הוליידי לא בכושר טוב, סקיפ שומאכר פצוע ודיוויד פריס מופיע רק מדי פעם, כך שמולינה אמור להיות האקס פקטור בסדרה הזאת. מילווקי קבוצה אגרסיבית בגניבת בסיסים, והיד המעולה והזריזה של התופס יכולה להציל הרבה ריצות לסנט לואיס. העונה מולינה חווה את העונה ההתקפית הכי טובה בשבע שנות הקריירה שלו ואם יצליח להוביל את הקרדינלס לוורלד סירייס, זו תהייה השנה השלישית ברציפות בה נציג מהמשפחה ישחק בבמה הגדולה ביותר בעולם הבייסבול.

תחזית: זה הולך לשבעה משחקים, שם יתרון הביתיות של מילווקי יעשה את ההבדל. 4-3 ברוורס.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully