וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דטרויט הדהימה את ניו יורק יאנקיז ועלתה ל-ALCS

7.10.2011 / 6:11

הטייגרס הגיעו ליאנקי סטדיום למשחק מכריע, ובסיומה של דרמה גדולה ניצחו 2:3 וישחקו מול טקסס על הכרטיס לוורלד סירייס

ניו יורק יאנקיז - דטרויט טייגרס 3:2 (הטייגרס מנצחים 2:3 בסדרה)

זה לא היה צפוי. בפעם השנייה בסדרה, דטרויט הגיעה לניו יורק ויצאה עם ניצחון, הפעם 2:3 במשחק החמישי והמכריע, ששולח אותה להתמודד מול טקסס ריינג'רס על הכרטיס של ה-AL לוורלד סירייס.

איבן נובה, שנתן עונה מרשימה מאוד, נכנע כבר באינינג הראשון לשני הומראנים, בשתי הגשות רצופות. ראשון היה זה דון קלי ששלח את הכדור ליציע, ומיד אחריו דלמון יאנג העמיק את הבור של הפסים עם 0:2 מהיר לדטרויט. נובה הוחלף כבר אחרי שני אינינגים על ידי פיל יוז והיאנקיז התחילו ברכבת של הבולפן, כשגם סי. סי. סבאת'יה תורם את חלקו ואפילו סופג את הריצה השלישית מסינגל של ויקטור מרטינז באינינג החמישי.

הומראן של רובינסון קאנו החזיר את ניו יורק לתמונה ובאינינג השביעי מארק טשיירה סחט הולכה על בסיסים מלאים, אבל הטייגרס נחלצו גם מזה ובסיום הם חגגו לעיני הצופים המקומיים המומים. דאג פיסטר, שלא רבים האמינו שיוכל לעמוד במשחק כזה, היה מצוין ויצא עם הניצחון, אחרי חמישה אינינגים של עבודה בהם הרשה ריצה בודדת. חוזה ולוורדה שמר בצורה נקייה, כולל סטרייקאאוט מסיים על אלכס רודריגז והטייגרס חוזרים ל-ALCS לראשונה משנת 2006, שם גם עלו לוורלד סירייס. גם אז, אגב, הם ניצחו את היאנקיז בשלב הראשון של הפלייאוף, 1:3.

* בנושא אחר: רובין ונטורה מונה למאמן שיקגו וייט סוקס. ונטורה בן ה-44 יחליף את אוזי גיין, עמו שיחק במדי הווייט סוקס בין 1989 ל-1997. כשחקן הוא נכנס לאולסטאר פעמיים וזכה שש פעמים בתואר "כפפת הזהב".

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully