וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות מכשירים: אליפות העולם יוצאת לדרך

6.10.2011 / 20:28

אלכס שטילוב יתחיל להתחרות בטוקיו ביום שני, אבל ולריה מקסוטה ורוני רבינוביץ' ינסו להפתיע כבר ביום שישי בבוקר

אליפות העולם בהתעמלות מכשירים תצא מחר (שישי) לדרך בטוקיו שביפן, כשאת ישראל ייצגו הפעם ארבעה מתעמלים - שני גברים ושתי נשים. הבולט במשלחת הוא כמובן אלכסנדר שטילוב, סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע, שכבר זכה בעבר במדליית הארד באליפות העולם.

המטרה של שטילוב באליפות הזאת תהיה להבטיח את מקומו בלונדון 2012, וכדי לעשות את זה הוא יהיה חייב לזכות במדליה בתרגיל הקרקע, התרגיל החזק שלו. במידה ולא יצליח, שטילוב ייאלץ לחכות לתחרות הקדם אולימפית ולהעפיל שם לגמר הקרב-רב.

התחרויות המוקדמות של שטילוב יתחילו ביום שני, ובהן הוא ינסה להבטיח את מקומו גם בגמר תרגיל הקרקע וגם בגמר הקרב-רב. אם יצליח לעלות לגמר הקרקע, הוא יתקיים ביום שבת ה-15 לאוקטובר. ישראלי נוסף שיתחרה יחד עם שטילוב במוקדמות לגברים יהיה כפיר וייס בן ה-19, שנוסע בעיקר כדי לצבור ניסיון.

שתי המתעמלות שייצגו את ישראל בטוקיו הן ולריה מקסוטה ורוני רבינוביץ'. מקסוטה בת ה-24 הייתה הישראלית הראשונה שהעפילה לגמר של מכשיר בודד באליפות אירופה, כשב-2009 היא גם העפילה במילאנו לגמר הקרב-רב. רוני רבינוביץ', שניצחה את מקסוטה באליפות ישראל האחרונה, תשתתף בפעם הראשונה באליפות העולם.

מקסוטה ורבינוביץ' יתחרו בקבוצה הראשונה במסגרת המוקדמות לנשים. זה אומר שהתחרויות שלהן יצאו לדרך מחר (שישי) בבוקר לפי שעון טוקיו ויסתיימו הרבה לפני תחילת יום הכיפורים.

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully