וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: נבחרת ישראל ומכבי הרצליה נפרדו ב-2:2

6.10.2011 / 19:45

תוצאה עלובה לנבחרת לפני מלטה. רפאלוב ובן חיים כבשו, אבל וייסהיימר הברזילאי איזן עם צמד, כולל שער מחצי מגרש

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הנחמה היחידה של לואיס פרננדז לפני משחק האימון נגד מכבי הרצליה הייתה יכולה להיות אחת – הוא שיחק ביריבה ברמה דומה לזו של נבחרת מלטה. את התוצאה במשחק האימון לפני ההמראה ביום ראשון הוא בוודאי יעדיף לא לזכור. 2:2 מביש מול יריבה שנחותה בכמה דרגות, בטח כשהנבחרת בהרכב כמעט מלט. דבר נוסף – ללא קשר לתוצאה במשחק הזה או מול מלטה, זהו גם כנראה משחק הידידות האחרון של פרננדז בתור מאמן.

הנבחרת שלטה ברוב דקות המשחק, אבל מול יריבה בינונית מהליגה הלאומית הציפיות היו גבוהות יותר. ליאור רפאלוב כבש את השער הראשון בדקה החמישית מכדור חופשי לאחר הכשלה על ביברס נאתכו מחוץ לרחבה והנבחרת ירדה למחצית ביתרון מינימלי. גם המחצית השניה נפתחה עם שער, הפעם זה היה טל בן חיים שמקווה לעזוב בחודש ינואר לאוקראינה ובינתיים מראה שהוא מסוגל להבריק גם במדי הנבחרת, לאחר שכבש במבצע אישי נאה כשהכניע את אבי איבגי.

לפרננדז יש ממה להיות מודאג גם בעמדת השוער. דודו אוואט לא נמצא בארץ, ובהיעדרו ספג אריאל הרוש שער טיפשי מחצי מגרש. בדקה ה-61 הקשר הברזילאי גילרמה ויסהיימר הצליח לצמק את התוצאה לאחר שחילץ כדור במרכז השדה והקשית מעל שוער בית"ר. שש דקות עברו, והברזילאי כבר השווה את התוצאה בבעיטה יפה מחוץ לרחבה.

ואם כבר כדורגל ישראלי, איך אפשר בלי אלימות. במהלך המחצית הראשונה אירעה תקרית על הספסל של הרצליה, כשאסף קריספיס ושימי אלמלם התווכחו. אחד מבני משפחתו של האחרון ניסה לרדת לספסל, אך נהדף על ידי שחקני הקבוצה ובהתערבות אריאל שיימן.

הרכב נבחרת ישראל: אריאל הרוש; דני בונדר, רמי גרשון, דני בונדר, טאלב טואטחה; ביברס נאתכו, אייל גולסה, ניר ביטון, ליאור רפאלוב; תומר חמד, בן שהר, דודו ביטון.

כן שותפו: דור מלול, איציק כהן, אוראל דגני, אלמוג כהן, בירם כיאל, גילי ורמוט, אליניב ברדה, טל בן חיים.

דודו ביטון: "המשחק מול מלטה חשוב"
נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully