וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אביחי ידין לא הורשה להתאמן גם היום

6.10.2011 / 11:55

הקשר הגיע לחודורוב אחרי שהושעה מאימון הקבוצה, ויעמוד לוועדת משמעת פנימית בראשון. אימונים חלקיים לבן דיין ודמארי

קשר הפועל תל אביב, אביחי ידין, שהושעה אתמול (רביעי) על ידי המאמן דרור קשטן מאימון הקבוצה ונשלח הביתה, הגיע היום למתחם חודרוב ושוב ולא הורשה להתאמן. קשטן אמר אתמול לשחקן לקחת את הדברים שלו וללכת הביתה כשההערכות הן שההשעיה קשורה לבעיית ההדלפות לקבוצה והחשש של קשטן כי הקשר מדבר כנגד המאמן והקבוצה. השחקן צפוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית במועדון ביום ראשון בעקבות האדום שספג מול ראפיד בוקרשט, כשכל נושא ההשעיה והניסיון לפתור את הבעיה עם השחקן צפויים לעלות על הפרק.

כזכור, קשטן גער בשחקניו בעקבות ההדלפות מחדר ההלבשה לאחר משחק ההפסד בקופסא למכבי נתניה ואיים על השחקנים בקנס קולקטיבי במידה והדברים יחזרו, מה שעורר את זעמם של לא מעט שחקנים שטענו שאת עיקר הדברים מוציאים החוצה מספר בודד של שחקנים מתוסכלים. מעבר לידין, בהפועל תל אביב מתכוונים לטפל בכל האווירה העכורה במועדון לאחר יום הכיפורים ונראה כי שחקן או שניים נוספים עשויים להיקרא לשיחות בעקבות האירועים האחרונים.

מהאימון היום נעדרו מריו פצ'אלקה ואפולה אדל שיצאו לחופשות בחו?ל. דדי בן דיין ועומר דמארי המחלימים מפציעה ערכו אימון חלקיים אישיים. הקשר הניגרי נוסא איגייבור צפוי להשתחרר היום מבית החולים בעקבות הטיפול שעבר אך עדיין לא ברור אם ייצא לחופשה או שיישאר בישראל.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully