וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אוהד לויטה חתם עד סוף העונה

6.10.2011 / 15:05

השוער מסיים שנתיים בהולנד ומצטרף לקבוצה של גיא לוי אחרי פגישה מוצלחת עם אסי רחמים, ואמר: "הגעתי למועדון מפואר"

עכשיו זה סופי: השוער אוהד לויטה חתם עד תום העונה בהפועל באר שבע. השוער שאתמול (רביעי) סיכם עקרונית את תנאיו והודיע כי יהיה מוכן לחתום עד תום העונה בלבד, קיבל אישור של הנהלת באר שבע למהלך ואחרי שהות מסויימת בחו"ל חוזר לשחק בישראל. השחקן חתם על החוזה באמצעות סוכניו, גלעד קצב ועו"ד עידן כסיף, לאחר שהאחרון נפגש עם המנכ"ל אסי רחמים, שקיבל אישור סופי למהלך מהבעלים אלונה ברקת.

עוד לפני הפגישה הזו נפגש לויטה עם סוכניו כדי לשבת על הפרטים הטכניים, משום שהחזיק בהצעה נוספת מהליגה ההולנדית הראשונה, שלא יצאה לפועל. "אני שמח להגיע לקבוצה ולשחק תחת גיא לוי. מדובר במועדון מפואר. תמיד ידעתי שאם לא אשחק בחו"ל, אהיה רק בהפועל שבע. אני מקווה להוציא את הקבוצה מהמצב אליו היא נקלעה".

הסיבה להתעקשות מצד השוער לגבי חוזה לעונה אחת נעוץ בעובדה שהוא מעוניין לחזור לאירופה בתום העונה, בתקווה להשתלב שוב בליגה ההולנדית ואולי אפילו לחזור לסגל נבחרת ישראל. בעקבות החתמתו וסגירת חלון ההעברות לשחקנים שאינם חופשיים, השוער מרצ'ין צבאי צפוי לעזוב עד ינואר.

לויטה בן ה-25 גדל במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא, כשאת הופעת הבכורה שלו בקבוצה הוא עשה כבר בגיל 17. במהלך אוגוסט 2009 אחרי חמש שנים בכפר סבא עבר לויטה לשחק באירופה כשהצטרף לקבוצת ואלוויק ההולנדית. לאחר עונה אחת במועדון הוא קיבל את סרט הקפטן, אך לא הצליח לסייע למועדון לשרוד בליגה הראשונה. בסוף העונה שעברה לויטה שוחרר מואלוויק בעקבות חילוקי דעות על המשך החוזה עימו, ואיבד גם את מקומו בהרכב.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully