וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הולכים למשחקי 5

6.10.2011 / 8:41

יום גדול של דייויד פריס השאיר את סנט לואיס בחיים עם 3:5 על פילדלפיה, אריזונה ניצחה את מילווקי 6:10 ותפגוש אותה שוב

סנט לואיס - פילדלפיה 3:5 (2:2 בסדרה)

לדייויד פריס היו עד היום שלושה משחקי פלייאוף בקריירה, כולם בסדרה הנוכחית. היה לו דאבל אחד, שהכניס ריצה אחת. כמו שאנחנו כבר יודעים, באוקטובר, כל הסטטיסטיקה הזו לא באמת חשובה. הלילה (בין רביעי לחמישי) פריס התפוצץ על הפיליז עם דאבל שהכניס שתי ריצות באינינג הרביעי והעביר את היתרון לקרדינלס והומראן של שתי ריצות נוספות באינינג השישי, שנתן לסנט לואיס יתרון 2:5, מה שבדיעבד הספיק לניצחון. את הקאמבק של סנט לואיס החל לאנס ברקמן, עם דאבל שהכניס ריצה אחת, באינינג הראשון.

פילדלפיה עוד הובילה 0:2 באינינג הראשון, אחרי ששלושת השחקנים הראשונים שעלו לחבוט, השיגו חבטה מול אדווין ג'קסון. מאותו רגע המגיש של סנט לואיס התייצב והוא סגר שישה אינינגים בלי להרשות אף ריצה נוספת, בצד המפסיד היה רוי אוסוולט, שהרשה חמש ריצות בשישה אינינגים. כעת ייפגשו שתי הקבוצות ביום שישי למשחק מכריע.

אריזונה - מילווקי 6:10 (2:2 בסדרה)

מומנטום יכול להשתנות בקלות והדיאמונדבקס, שבשני המשחקים בוויסקונסין נראו כנועים לחלוטין, קמו כמו עוף החול והראו שהכל עוד יכול לקרות. אם במשחק הקודם היה פול גולדשמיט הגיבור עם גראנד סלאם, הפעם הגיע תורו של ריאן רוברטס המצוין לקחת את הקופה עם סלאמי משלו כבר באינינג הראשון על רנדי וולף החלש. הדיאמונדבקס עלו באינינג הזה ליתרון 1:5 ומשם המשיכו לניצחון.

שני הפותחים לא צלחו יותר משלושה אינינגים. באריזונה נמשה ג'ו סונדרס אחרי שלושה עם ארבע הגשות בלבד ומייכה אווינגס, פיצ'ר החילוף היעיל ביותר (שני אינינגים ללא ריצת חובה) זכה בניצחון. במילווקי, וולף חטף שבע ריצות וגם הוא נמשך מוקדם מהמשחק.

אז יש לנו שלושה משחקי 5, בפלייאוף שנראה מאוד מעניין. הלילה (בין חמישי לשישי, 2:07) יעלו איבן נובה מניו יורק יאנקיז ודאג פיסטר מדטרויט ביאנקי סטדיום. מחר (בין שישי לשבת) ישחקו ב-23:07 יובאני גייארדו ממילווקי ואיאן קנדי מאריזונה, וב-2:37 יתמודדו רוי האלאדיי מפילדלפיה וכריס קרפנטר מסנט לואיס, שיגיש על מנוחה של שלושה ימים.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully