וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טקסס ריינג'רס עלתה ל-ALCS

5.10.2011 / 8:35

ניצחה 3:4 בטמפה ביי והשלימה 1:3 בסדרה. פילדלפיה ניצחה בסנט לואיס 2:3. ניו יורק יאנקיז ואריזונה שרדו הדחה

טמפה ביי - טקסס 4:3 (1:3 לריינג'רס, שעלו ל-ALCS)

בשנה שעברה נפגשו הרייז והריינג'רס לסדרה תקדימית, שבמסגרתה לא הצליחה אף קבוצה לנצח בביתה. השנה זה לא היה רחוק מכך, כשאת ניצחון הבית היחיד בסדרה רשמה טקסס, במשחק 2. אבל בסופו של דבר, התוצאה הייתה אותה תוצאה - ניצחון לסיירים, שהעפילו ל-ALCS בפעם השנייה ברציפות.

מי שדאג לכך היה אדריאן בלטרה. שחקן הבסיס השלישי התפוצץ עם שלושה הומראנס לריצות בודדות, שניים על ג'רמי הליקסון ואחת על מאט מור. איאן קינסלר פתח את מסכת ההומרים כבר במעמד הצלחת הראשון במשחק, ובצד של ההגשה היה מאט הריסון מצוין, כשבמשך חמישה אינינגים סילק תשעה חובטים בסטרייקאאוט. נפתלי פליז גרם התקפי לב למאמני טקסס עם הופעה קלוקלת שבה אפשר ריצה לרייז באינינג התשיעי, אבל עדיין הצליח להשיג את השמירה.

סנט לואיס - פילדלפיה 3:2 (1:2 לפיליז בסדרה)

ג'ימי רולינס, ריאן הווארד, שיין ויקטורינו, ראול איבנייז. אלה רק חלק מהמחבטים הגדולים של פילדלפיה. אבל בפלייאוף לא מתחשבים בשמות, אלא בגיבורים של הרגע ובן פרנסיסקו הוא אחד כזה. האאוטפילדר של הפיליז הצליח באינינג השביעי לפצח את ההגשה של חיימה גארסיה, ועם הומראן בן שלוש ריצות עשה את ההבדל במשחק.

הפיליז הגיעו להתמודדות בידיעה שהם חייבים ניצחון כדי לא להתייצב עם הגב לקיר במשחק 4. אלא שגארסיה סירב להיכנע וניהל דואל מרשים עם קול המלס. ההומר של פרנסיסקו שחרר לחץ בפילי, והקרדינלס לא הצליחו לחזור למשחק למרות ריצה אחת בתחתית האינינג השביעי ושחקנים שהציבו על הבסיסים. הקלוזר ריאן מדסון שמר על הניצחון עם מהלך מפתח באינינג השמיני, כשהחליף את בראד לידג' וסיים את האינינג עם דאבל פליי כשהבסיסים היו מלאים. אחר כך הוא אפשר ריצה לקרדינלס, אבל הצליח לסגור. המלס ניצח עם שישה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים, גארסיה נוצח למרות שבעה ושלושה.

דטרויט - ניו יורק יאנקיז 10:1 (2:2 בסדרה)

באינינג הראשון איי ג'יי בארנט מילא את הבסיסים ויצא בנס בלי נזק לאחר הצלה גדולה של קרטיס גרנדרסון. נראה היה שהיאנקיז הולכים לעוד לילה ארוך, אבל בארנט התעשת וההתקפה עשתה את העבודה מול ריק פורסלו, כדי להחזיר את ההכרעה לניו יורק. בארנט רשם חמישה אינינגים ושני שליש, והסתמך על דאבל של דרק ג'יטר באינינג השלישי, שהכניס הביתה שתי ריצות. הומר של ויקטור מרטינז צימק ל-2:1, הפסים הוסיפו שתי ריצות ובאינינג השמיני התפוצצו עם שש ריצות נוספות כדי להבטיח את הניצחון.

אריזונה - מילווקי 1:8 (1:2 לברוורס בסדרה)

גם הדיאמונדבקס מנעו מעצמם הדחה וכפו לפחות עוד משחק אחד בסדרה, כשג'וש קולמנטר הגיש שבעה אינינגים וסילק שישה חובטים בסטרייקאאוט ופול גולדשמיט חבט לגראנד סלאם באינינג החמישי. בצד השני, שון מרקום לא סיפק את הסחורה וספג שבעה ריצות בארבעה אינינגים ושני שליש של עבודה.

הלילה יתקיימו שני משחקים ב-NL. ב-00:07 יעלו אדווין ג'קסון מסנט לואיס ורוי אוסוולט מפילדלפיה למשחק 4, ב-3:37 יתעמתו ג'ו סונדרס מאריזונה ורנדי וולף ממילווקי, גם הם למשחק הרביעי בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully