וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אם לא פאסוס, אולי שחקן חופשי אחר

4.10.2011 / 16:19

הסיכויים לצירופו של הברזילאי נמוכים, ובקבוצה ינסו למצות אפשרויות נוספות. קצב ההחלמה של קובי מויאל מהיר מהצפוי

בית"ר ירושלים מנסה להעביר בבקרה את החלוץ הברזילאי פאסוס, וכמו כן לפתור מול ההתאחדות את הבעיה הטכנית לפיה שחרורו של השחקן הגיע מספר שעות לאחר המועד, אך הסיכויים לכך אינם גבוהים. במידה ופאסוס לא יצורף, מעוניין המאמן יובל נעים להתחזק בשחקן חופשי אחר, ובמידה ויימצא אחד כזה יעשו במועדון מאמצים לצרפו.

האפשרות לצרף בכלל את פאסוס או שחקן אחר נוצרה בזכות 350 אלף ש"ח שנכנסו לקופת המועדון מקבוצת אקדמיקה הפורטוגלית עבור החלוץ ז'ואנו פינטו ששיחק בבית"ר לפני מספר שנים ושוחרר לאחר מספר חודשים.

בצד המקצועי, הבוקר שבה הקבוצה להתאמן אחרי שאתמול זכתה הקבוצה ליום חופשי מאימונים. באימון לא נטלו חלק קובי מויאל ועמית בן שושן הסובלים מפציעות, והשניים ערכו אימונים חלקיים בצד. בן שושן לא נצטווה לנוח ויחזור לאימונים מלאים רק בתחילת השבוע הבא.

לגבי מויאל, השחקן צפוי לשוב רק בעוד מספר שבועות, אך בצוות הרפואי מציינים כי קצב החלמתו גבוהה מהמצופה ביחס לפציעה ברצועה הצידית, ממנה הוא סובל. גם הקשר אופיר עמרם חזר להתאמן היום לאחר שנעדר כשישה שבועות עקב פגיעה בקרסול.

בקבוצה שמחים על המנוחה שהגיעה בעקבות הפגרה אך מנגד יודעים שהמשחק נגד עירוני ראשון לציון לאחר הפגרה הוא צומת דרכים: "כל משחק עבורינו הוא קשה ובמיוחד שאנחנו במצב כזה שגם הביטחון קצת ירד והסגל קצר, אבל אין תירוצים ואם לא נחזור להביא נקודות נסתבך בצרות שאחרי זה קשה מאוד לצאת מהן. במשחק בית אנחנו חייבים לנצח את ראשון לציון".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully