וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ג'סטין ורלאנדר חזר לנצח

4.10.2011 / 8:33

האס של דטרויט התגבר על ניו יורק יאנקיז, הטייגרס ניצחו 4:5 ועלו ל-1:2 בסדרה. טקסס - טמפה ביי 3:4, מובילה 1:2

דטרויט - ניו יורק יאנקיז 4:5 (1:2 בסדרה)

ה-ERA של ג'סטין ורלאנדר בפלייאוף לא ממש מבריק, וגם את שני משחקיו מול ניו יורק יאנקיז בסדרה הנוכחית הוא פתח עם ריצות חובה. אבל מה זה משנה כשאתה יודע איך לנצח? האס של דטרויט סילק 11 חובטים בסטרייקאאוט בשמונה אינינגים של עבודה והשאיר לחוזה ולוורדה אינינג אחד, אותו סגר ללא דופי, כדי להעלות את הטייגרס ליתרון 1:2 ולקרב את הפסים להדחה מהפלייאוף.

רפאל סוריאנו, מנגד, הוא רכש יקר ללא הצדקה שביצעו היאנקיז. באינינג השביעי, אז החליף את סי.סי. סבאת'יה (חמישה אינינגים ושליש בלבד, ארבע ריצות חובה), סוריאנו הרשה הומר לדלמון יאנג - וזה היה ההומר שעשה את ההבדל במשחק. קודם לכן, במעלה האינינג, חזרו היאנקיז במאמץ רב למשחק עם דאבל בן שתי ריצות של ברט גארדנר. זה לא ממש עזר.

טמפה ביי - טקסס 4:3 (1:2 לטקסס בסדרה)

משחק וחצי לתוך הסדרה הזו, נדמה היה שהמומנטום איתו הגיע הרייז מסיום העונה המשוגע שלהם, יספיק להם כדי לעבור את טקסס. איפשהו באמצע המשחק השני הגיע השינוי אצל הריינג'רס והלילה (בין שני לשלישי) הם החזירו לעצמם את יתרון הביתיות בסדרה עם ניצחון 3:4 בטמפה.

גם הפעם, כמו בשני המשחקים הקודמים, הרייז עלו ראשונים על לוח התוצאות אחרי הומראן של דזמונד ג'נינגס באינינג הרביעי, במה שגם הייתה החבטה היחידה שהרשה המנצח קולבי לואיס לטמפה בשישה אינינגים של עבודה. הפיצ'ר המפסיד, דייויד פרייס, היה נהדר גם הוא והרשה ארבע חבטות, עד האינינג השביעי. בנקודה זו, פרייס התעייף ומייק נאפולי ירה עליו להומראן, ששינה את המשחק.

בהמשך האינינג, סינגל של ג'וש המילטון הכניס עוד שתי ריצות הביתה והריינג'רס סגרו את האינינג השביעי ביתרון 1:4. הומראן שני במשחק של ג'נינגס כבר החזיר את טמפה למינוס ריצה אחת בלבד, אבל נפתלי פליז סגר את הדלת וטקסס יצאה עם הניצחון.

הלילה יתקיימו מפגשים בכל ארבע הסדרות. ב-23:07 יעלו חיימה גארסיה מסנט לואיס וקול המלס מפילדלפיה, הסדרה עומדת על 1:1. ב-1:07 יתמודדו מאט הריסון מטקסס וג'רמי הליקסון מטמפה ביי. ב-2:37 ישחקו ריק פורסלו מדטרויט ואיי ג'יי בארנט מהיאנקיז, וב-3:37 ינסה ג'וש קולמנטר מאריזונה למנוע סוויפ מול שון מרקום ממילווקי.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully