וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "שירזי מנצל את חוסר ההחלטיות של כץ"

גורם במועדון התייחס להחלטה של הבעלים להשאיר את המאמן בקבוצה. כץ עצמו אמר: "זו ההחלטה הטובה ביותר בעיניי"

למרות נקודה אחת בשבעה משחקים, מאמן הפועל חיפה ניצן שירזי יישאר בתפקידו לפחות עד אחרי המשחק מול מכבי נתניה במחזור השמיני, שיתקיים בעוד יותר משבוע וחצי. הסיבה - הבעלים יואב כץ ערך סבב שיחות עם שחקני הקבוצה הבכירים, שביקשו כי שירזי יישאר בתפקידו, כאשר טענתם העיקרית היא שאיתו יהיה להם הכי נוח להוציא את הקבוצה מהמצב אליו נקלעה.

"זו בהחלט החלטה לא קלה", אמר כץ היום. "אבל הדרך הקלה היא לפטר ואני בהחלט מאמין שהמצב הוא בר תיקון. יש עוד 30 מחזורי ליגה ויש הרבה זמן לתקן ואני מקווה שנצא מהמצב הזה. אין דד ליין להחלטה, אך אחרי שערכתי מספר שיחות עם הקבוצה, זו ההחלטה הטובה ביותר בעיני".

בנוסף, הציע הבעלים לצרף דמות מקצועית נוספת לקבוצה, אך פה נתקל בסירוב של גורמים אחרים בקבוצה שטענו שמהלך שכזה לא יצליח ולכן בינתיים כץ לא ימנה לצד שירזי מאמן נוסף. אולם למרות זאת יש לציין, שהפסד בנתניה יכול לשנות את דעתו של הבוס והוא ילחץ על מינוי כזה, ככל הנראה בניסיון להראות את הדרך החוצה לשירזי מהמועדון.

"שירזי מנצל את חוסר ההחלטיות של כץ", אמר היום מקורב לקבוצה, והוסיף: "אם היה לו כבוד הוא היה שם את המפתחות ועוזב, כי הוא עשה כל טעות אפשרית בספר, אבל כנראה שהוא הבין כי הוא יכול לעשות הכל מבלי שיהיה לזה השלכות".

במשך הפגרה הקרובה שירזי ינסה לעבוד על הבעיות של הקבוצה בכל החלקים. במועדון מקווים כי עם רצון השחקנים להצליח, והעבודה על הליקויים, יגיע שינוי של ממש ביכולת של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully