וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר לשחקני מכבי חיפה: "שחקו כמו גברים"

3.10.2011 / 14:15

הבעלים קיים שיחת מוטיבציה לקראת המשחק נגד מכבי ת"א (20:50, 1 ו-HD). יאיא עשוי לפתוח, טואטחה החולה בספק

קשר מכבי חיפה, דלה ימפולסקי, קיבל הודעה כי לא ייכלל בסגל למשחק מול מכבי תל אביב. עדיין לא ברור האם הסיבה לכך היא הקנס שספג במהלך האימון בסוף השבוע, לאחר שאיחר לאימון, או שמדובר בהחלטה מקצועית. הקשר הקדים אתמול ביותר משעה לאימון הקבוצה, ככל הנראה כדי להוכיח שמדובר היה במעידה חד פעמית. לגבי האירוע בסוף השבוע, הסביר השחקן כי התבקש להגיע בשעת האימון המקורית (11:00), וחשב שזו שעת המפגש ולא שעת תחילת האימון עצמו.

גם עלי עוסמאן, אלון תורג'מן, חיים מגרלשווילי וחן עזריאל לא מתוכננים להתלבש לקראת המשחק. שחקני הסגל יערכו הבוקר אימון קל באזור המלון בו שוהה הקבוצה בתל אביב.
אלישע לוי תרגל אתמול מערך שכולל 11 שחקנים וג'וקר (סיידו יאיא), אך שחקנים בחיפה העריכו שייתכן והמאמן יערוך שינוי של הרגע האחרון ויחליט לוותר על אחד משחקני ההתקפה למרות שתרגל אתמול את הגנאי מחוץ ל-11.

בעיה נוספת שנחתה על הירוקים היא מחלתו של טאלב טואטחה. המגן השמאלי נמצא כרגע במעקב לקראת המשחק, ורק קרוב לשריקת הפתיחה יוחלט האם הוא כשיר, או שלוי יצטרך למצוא לו מחליף.

הבעלים יעקב שחר פגש היום את השחקנים באסיפת הקבוצה לקראת המשחק ואמר להם: "לא יצא לי לדבר איתכם מאז המשחק נגד שאלקה. רציתי לומר לכולכם שנהניתי לראות אתכם, קיבלתי הרבה טלפונים ואנשים סיפרו לי שהם נהנו. שיחקתם כמו גברים ואני מצפה לראות אתכם משחקים ככה גם היום. התקשורת עשתה הרבה רעש מהמשחק הזה כי אין להם מה לעשות, אז תשחקו כמו גברים". לאחר מכן העביר המאמן אלישע לוי תדרוך וידאו לשחקנים והתייחס ליריבה מכבי תל אביב כשאמר: "הם קבוצה טובה ומסודרת וצריך להיזהר מהם בהתקפה".

המאמן שוחח עם השחקנים אמש ואמר להם: "כולכם יודעים מהי חשיבות המשחק. אנחנו חייבים להגיע בשיא הריכוז כדי לנצח". שחקן בקבוצה אמר אתמול: "המשחק הזה הוא משחק עונה אמיתי שיוכיח מי הקבוצה הטובה בישראל. אם ננצח, זה יבהיר עוד יותר את המטרות שלנו. לא ניתן למכבי תל אביב לפתוח עלינו 'פור' בקלות ולא נוותר על האליפות".

(עדכון ראשון: 9:36)

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully