וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מקס הלוחם בדרכים

3.10.2011 / 8:26

מקס שרצר ודטרויט ליאנקי סטדיום וניצחו 3:5. מילווקי עלתה ל-0:2 אחרי ניצחון 4:9 על אריזונה, פילדלפיה-סנט לואיס 5:4

ניו יורק יאנקיז - דטרויט טייגרס 5:3 (1:1 בסדרה)

רק אתמול ניו יורק יאנקיז טיילה מול ההגשה של דטרויט טייגרס והעמיסה על דאג פיסטר וחבריו תשע ריצות ו-11 חבטות, אלא שבפלייאוף כמו בפלייאוף, כל משחק הוא יום חדש והכל יכול להשתנות בכל רגע. הלילה (ראשון), נפגשו שתי הקבוצות בניו יורק למשחק מספר שתיים בסדרת הסיבוב הראשון של ה-AL, כשהיאנקיז מובילים 0:1 בסדרה.

מקס שרצר, הפיצ'ר השלישי ברוטציה של הטייגרס, היה בלתי נגיע לחלוטין לאורך חמשת האינינגים הראשונים וכשרובינסון קאנו כבר הצליח לחבוט עליו, לראשונה במשחק, הטייגרס כבר הובילו 0:4 בין היתר בעזרת הומראן בן שתי ריצות של מיגל קבררה, שסיים עם שלוש הכנסות רצים. פרדי גרסיה נחל את ההפסד אצל הפסים, להם חבטו קרטיס גרנדרסון וניק סווישר להומראנים שרק צימקו את התוצאה.

הסדרה תימשך מחר בלילה בדטרויט, עם הקרב האדיר שנמנע מאיתנו ביום שישי בין ג'סטין ורלאנדר לסי. סי. סבאת'יה.

מילווקי ברוורס - אריזונה דיאמונדבאקס 4:9 (0:2 למילווקי בסדרה)

משחק התקפי ומלא תהפוכות נערך במילווקי ובסופו עלו הברו-קרו המקומיים ליתרון 0:2 בסדרה, בדרכם ככל הנראה לגמר ה-NL. הפטיש העברי ריאן ברון פתח את החגיגה של הברוורס עם הומראן בן שתי ריצות כבר באינינג הראשון. פול גולדשמיט החזיר אחד משלו, אבל מילווקי כבר עלתה ל-1:4 מבטיח. הומראנים של כריס יאנג וג'סטין אפטון קבעו שוויון 4:4, אבל אינינג שישי גדול, עם חמש ריצות, נתן למילווקי את הניצחון השני בסדרה. זאק גריינקי עם חמישה אינינגים, שבעה סטרייקאאוטים וארבע ריצות חובה, טאקאשי סאיטו זכה בניצחון, דניאל הדסון הפסיד. הסדרה עוברת לאריזונה, שם ייערך משחק מספר שלוש בלילה שבין שלישי לרביעי.

פילדלפיה - סנט לואיס 5:4 (1:1 בסדרה)

לא, הפיליז לא ילקקו דבש בסדרה הזו. הקרדינלס אמנם הפסידו ללא תנאי לרוי האלאדיי במשחק הראשון לאחר שהובילו 0:3, והפעם עשו דרך הפוכה מול קליף לי. הפיליז עלו ל-0:4 כבר לאחר שני אינינגים, אבל הגיבו בשלוש ריצות באינינג הרביעי והשוו בשישי מסינגל של ג'ון ג'יי. בשביעי באה הישועה עם סינגל של אלברט פוחולס על לי, שקבע 4:5. הופעת בולפן טובה, מגובה בשמירה מוצלחת של ג'ייסון מוט, שמרה על התוצאה, והסדרה עוברת לסנט לואיס כשהקרדינלס יכולים, עם שני ניצחונות, לעשות סנסציה.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully