וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "עלינו על מכבי פתח תקוה בכל פרמטר"

מאמן בני סכנין הסביר את ה-0:3 המרשים על המלאבסים. עודד אלקיים: "הקבוצה מאוד מגובשת, כולם אצלנו עובדים ביחד"

בני סכנין שמרה הערב (ראשון) על מאזן מושלם באצטדיון דוחא, כשהביסה בקלילות את מכבי פתח תקוה 0:3. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, בוודאי לא במחצית הראשונה, אך בכל זאת בדקה ה-36 עלו הביתיים ליתרון, אחרי מבצע אישי נאה של קוסטדין אזורוב. האורחת לא הגיעה גם למחצית השנייה, בה הוסיפה סכנין שניים נוספים, מראשו של פיטר אמבמבה בדקה ה-62 ומרגלו של אחמד קאסום בתוספת הזמן.

מאמן המנצחת שלומי דורה נשמע מרוצה מפתיחת העונה הטובה: "לחלום תמיד חולמים, ומי שלא חולם, לא מגשים. באנו מוכנים מאוד למשחק, כי ידענו שמדובר בצומת דרכים עבורנו. אני שמח שהצלחנו להביא לידי ביטוי את הרצון הגדול של השחקנים ולקחנו שלוש נקודות".

דורה התייחס גם באופן פרטני למשחק: "עלינו על מכבי פתח תקוה בכל פרמטר במגרש. כשאתה נלחם ואתה רוצה, זה נראה טוב ומריח טוב. שאלת מיליון הדולר היא האם תהיה לכך גם המשכיות. אם נדע גם במשחקים פחות טובים לא להישבר, להישאר על הרגליים ולשדר חוזק, אנחנו נדבר יותר גבוה העונה בטבלה".

מגן הקבוצה עודד אלקיים התייחס למאה אחוזי ההצלחה של קבוצתו בדוחא: "עוד ניצחון בית חשוב. יש לנו ארבעה ניצחונות בבית, ואני מקווה שזה יימשך. הקבוצה מאוד מגובשת, וכולם עובדים ביחד, כולם בשביל אחד ואחד בשביל כולם, אוהבים ומפרגנים וזו הדרך".

בני סכנין בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully