וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל תל אביב: דמארי בספק, איגייבור עשוי לפתוח

קשטן לשחקניו: "תמיד קורה לכם משהו במחצית השנייה". המארחת רוצה ניצחון ליגה ביתי ראשון מפברואר (19:30, ספ' 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* שבעה חודשים לא ניצחה מכבי נתניה משחק בית בליגה, מאז גברה 0:3 של הפועל אשקלון ב-19 בפברואר. בשמונת המשחקים האחרונים השיגה הקבוצה חמש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים.

* הפועל תל אביב כבשה שלישיות בשני הביקורים האחרונים שלה בקופסה בליגה (1:3 ו-0:3). ניצחון הליגה האחרון של נתניה על האדומים בבית היה באפריל 2008.

* הפועל תל אביב היא הקבוצה היחידה בליגת העל שלא הפסידה בליגה. האדומים מחזיקים גם בהגנה החזקה בליגה וספגו עד כה שני שערים בלבד.

* טוטו תמוז כבש בעונה שעברה שלושה שערי ליגה לרשת מכבי נתניה.

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

המאמן ראובן עטר הראה לשחקניו קלטת ממשחקה האחרון של קבוצתו בעכו וכמו כן של הפועל תל אביב נגד הפועל חיפה מהמחזור הקודם. עטר לא תרגל הרכב באימון המסכם, אך ההערכה היא כי הוא צפוי לפתוח עם אותו הרכב שניצח בעכו, כשההתלבטות היחידה שאולי קיימת היא בין בן בנימין לחן עזרא, שטומנת בחובה גם את ההחלטה האם לשחק התקפי יותר (עזרא) או מעט יותר מבוקר (בנימין).

עטר שם דגש על חשיבות המשחק המאורגן ועל ביצוע כמה שפחות טעויות. בנוגע לחוסר ההצלחה במשחקי הבית, אמר עטר לשחקניו: "החמצנו הרבה, אם ננצל את המצבים בבית כמו שאנחנו מנצלים בחוץ הסטטיסטיקה תתאזן".

בנתניה מצפים לכמות של כ-4,000 צופים, ומאמינים שניצחון יכול לתת להם דחיפה גדולה להמשך. שחקן בקבוצה אמר: "בכל מצב הפועל זו יריבה קשה ולהוציא ממנה נקודות זה בשיניים אבל אם יהיה לנו מזל שלא היה לנו עד היום במשחקי הבית, אז אפשר לנצח, גם בשביל הקהל שלנו שיוצא הרבה פעמים מאוכזב. קבוצות מבחוץ תמיד חוששות מהקופסה ולא בונות על יותר מנקודה, אז לא יכול להיות שהשגנו רק נקודה אחת מתשע".

הפועל תל אביב:

הקבוצה של דרור קשטן ערכה הערב (ראשון) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק בקופסה. החלוץ עומר דמארי עדיין בספק למשחק. החלוץ לא התאמן באופן מלא עקב דלקת בכף רגלו, כשרק ביום המשחק יתברר האם יוכל לעלות בכל זאת בהרכב, כשהדבר תלוי בעוצמת כאביו. בכל אופן, אם דמארי לא יהיה כשיר, מי שיפתח במקומו יהיה מהראן לאלה. בנוסף לדמארי, גם הקשר נוסא איגייבור לא התאמן הערב בגלל בעיות רפואיות אך הוא, בניגוד לדמארי, כן אמור לפתוח.

מי שתורגל באימון בקישור האחורי היו אביחי ידין ושי אבוטבול, בצד ימין מירקו אורמוש ובשמאל סלים טועמה. אם כאמור איגייבור יהיה כשיר, הוא אמור להחליף אחד מהארבעה, כשהסבירות הגבוהה ביותר כי הוא יתפוס את מקומו של אבוטבול בקישור האחורי, כשהאחרון סובל מווירוס קל.

קשטן ערך אסיפה לשחקנים ודיבר בעיקר משחק הקבוצה בוורשה: "באופן כללי אני מרוצה מ-90 הדקות שלנו ובעיקר מהמחצית הראשונה. שיחקתם יפה, הייתה תנועה טובה וסבלנות אבל קורה לכם משהו בתחילת המחצית השנייה בכל המשחקים האחרונים, אתם לא פותחים טוב את המחצית ועושים טעויות. אתם חייבים להיות מרוכזים יותר בדקות האלה". לאחר מכו הראה קשטן וידאו של נתניה ואמר: "נתניה היא קבוצה קשה, אנחנו צריכים להראות הרבה אופי במשחק".

יעמדו למבחן:

מכבי נתניה: מוחמד כליבאת

חלוץ הנבחרת הצעירה שהגיע בהשאלה ממכבי חיפה פתח בכל משחקי הליגה של הצהובים, אבל עומד כרגע על מאזן של שער אחד (במחזור השני בקרית שמונה) ולא מעט החמצות מסמרות שיער. כליבאת לא נראה טוב במשחקים האחרונים ואם לא יגלה שיפור, הוא עשוי לאבד בקרוב את מקומו ולרדת לספסל שם מחכה בסבלנות בן בנימין, כשגם סרגיי טרטיאק יהיה אופציה טובה כשיחלים מהפציעה.

הפועל תל אביב: אביחי ידין

הקשר האחורי של האדומים עדיין לא מציג את הכושר הנהדר שלו משנים עברו, אבל עדיין הקבוצה האדומה סופגת הרבה יותר שערים כשהוא לא על כר הדשא, כפי שקרה במשחקה האחרון של הקבוצה בוורשה נגד לגיה (3:2) במסגרת הליגה האירופית. מול אחמד סבע הלוהט, ההגנה האדומה תצטרך עזרה ממנו, אבל לא רק, כשידין יצטרך לנווט את הקבוצה מהקישור האחורי, ואין כמו משחק בקופסה כדי להעיד על רצינות כוונותיו וכוונות קבוצתו העונה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, עמרי בן הרוש, ליאוניד קרופניק, טבראנו פינאס, קובי דג'אני, פיראס מוגרבי, חן עזרא (בן בנימין), ניר נחום, מוחמד כליבאת, אחמד סבע.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, גל שיש, ביוואן פרנסמן, מריו פצ'אלקה, עומרי קנדה, מירקו אורמוש, נוסא איגייבור (שי אבוטבול), אביחי ידין, סלים טועמה, טוטו תמוז, עומר דמארי (מהראן לאלה).


מכבי נתניה בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully