וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - בני סכנין: מרעי בהרכב במקום צארביץ'

החלוץ חוזר להרכב לקראת משחק החוץ בסכנין (א', 19:30, אין שידור). אצל בני סכנין, עודד אלקיים ואורי שטרית יעלו ב-11

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* טל בן חיים הבקיע שלושה שערים בשני המפגשים האחרונים בדוחא.

* הלוזונים ניצחו רק פעמיים בשמונה מפגשים בדוחא. שניהם בשנת 2010.

* גם לאוהדים יש למה להגיע. בשלושת המפגשים האחרונים בדוחא נכבשו לא פחות מ-14 שערים.

* בני סכנין עדיין לא שמטה נקודה אחת בבית העונה וזו הפתיחה הטובה ביותר של הקבוצה בליגת העל בכל השנים, בה כבשה תשעה שערים בשלושה משחקי בית.

מפתחות והכנות

בני סכנין:

למרות האכזבה הקטנה מהתיקו מול קרית שמונה, בסכנין נשמר המורל הגבוה לאור הפתיחה המצוינת של הליגה וסומכים על ניצחון ביתי נוסף שיקרב אותם לצמרת הגבוהה. שלומי דורה שבשבועות האחרונים עבד בעיקר על התיאום במרכז ההגנה לא מתכנן שינויים בהרכב, כשעודד אלקיים ואורי שטרית שהיו בספק קל למשחק יעלו בהרכב. שתי ההתלבטויות היחידות שהיו לדורה לקראת המשחק היו בין אוהד קדוסי לרן רול, כשנראה שרול ימשיך לקבל את הקרדיט, ובין עלא אבו סאלח לפיטר אמבמבה, כשגם כאן נראה שהאחרון ימשיך לפתוח.

מכבי פתח תקוה:

מרקו בלבול החליט לערוך שינוי אחד בהרכב בהשוואה לזה שפתח מול ראשון לציון (2:2) - הקשר מריו צארביץ' יירד לספסל וויקטור מרעי יחליף אותו. אורי אוזן ימשיך לשבת גם הפעם על הספסל. המאמן הקרין קלטת של המשחק האחרון מול ראשון לציון, שם דגש על הטעויות בהגנה ואמר לשחקנים: "אתם צריכים להמשיך תמיד לעבוד. אני לא רוצה לדבר על מחויבות, השקעה ולב. אלו דברים שאתם צריכים להביא לבד. צריך להמשיך לעבוד ולא להרפות לרגע. חייבים להמשיך את התקופה הטובה".

יעמדו למבחן

בני סכנין: קוסטדין אזורוב

עם כל הכבוד למהראן ראדי ולפתיחה המופלאה שלו בליגה, נראה כי הקשר לא יהיה זה שיביא לסכנין את הניצחון בכל משחק, ולכן הבולגרי שלא כבש כבר שלושה מחזורים צריך להתעורר כי בלעדי השערים שלו, לסכנין יהיה קשה להמשיך את פתיחת העונה המצוינת שלה.

מכבי פתח תקוה: ויקטור מרעי

התקופה בה שיחק בהפועל תל אביב חידדה עבורו בדיוק כל מה שכדורגלן צעיר ומוכשר צריך לדעת – דקות משחק שוות לפעמים יותר מספסל בקבוצה גדולה. מרקו בלבול חייב להודות לבוס שלו, עמוס לוזון, שהצליח להגיע לסיכום עם טביב רגע אחרי שהחלוץ כבר סיכם בהפועל חיפה. כל משחק עבורו יהיה מלחמה כדי להוכיח שהוא מסוגל להיכנס לנעליים של חלוצים גדולים ומוכשרים שגדלו בשנים האחרונות במכבי פתח תקוה. בשלב הראשון, הוא צריך להמשיך להמשיך לשמור על הקצב מתחילת העונה – שער לשני משחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, פיטר אמבמבה, עידן ויצמן, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, מהראן ראדי, רן רול, קוסטדין אזורוב.

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, אסי משיח, תומר אלבז, שי מימון, טל מעבי, מרואן קבהא, נסטיה צ'ה, דני פרדה, טל בן חיים, עומר גולן, ויקטור מרעי.

בני סכנין בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully