וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - רמת השרון: אז-אולי ניצחון?

שלומי אזולאי יפתח בהרכב ההתקפי שיעלה רן בן שמעון מול העולה החדשה (שבת, 19:30). סוויסה ולביא מחכים לאקסית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מחר יהיה המפגש הראשון בין עירוני קריית שמונה לרמת השרון במסגרת ליגת העל.

* המפגש האחרון בין השתיים נערך בליגה הלאומית במאי 2010, וקרית שמונה ניצחה 0:3. באותה עונה עלתה הקבוצה הצפונית לליגת העל, והקבוצות נפגשו עוד פעמיים כאשר המשחקים נגמרו בתיקו 1:1 וניצחון 0:1 של הקבוצה רן בן שמעון.

* הניצחון האחרון של רמת השרון על קרית שמונה התרחש לפני שש שנים, במרץ 2005,ורמת השרון ניצחה בו 0:1. מאז נערכו 11 מפגשים בין השתיים בליגה הלאומית בהם לא הפסידה קרית שמונה.

מפתחות והכנות

עירוני רמת השרון:

המארחת מחפשת להתאושש מהתבוסה שספגה בשבוע שעבר ממכבי חיפה (5:0) ולחזור לצבור נקודות. על פי ההערכות, יהיה זה המשחק האחרון של הקבוצה בוינטר כמגרש ביתי ואת משחק הבית הבא היא כבר צפויה לקיים באיצטדיון "גרונדמן" המשופץ ברמת השרון. בסך הכל, בקבוצה לא איבדו ביטחון בעקבות ההפסד בחיפה וגם המאמן מומי זפרן מרגיש אופטימי לקראת קרית שמונה. "הקבוצה הזאת עברה הרבה משברים בשנתיים האחרונות וידעה לצאת מהם. מה שהיה בחיפה קרה רק כשהיינו עם 10 שחקנים וזה לא מדד עבורי", אמר זפרן. "אם נעשה את הדברים שלנו נכון ונהיה מרוכזים התוצאות יהיו טובות".

השינוי המשמעותי בהרכב צפוי להיות חזרתו של יניב לביא להרכב כבלם לצד סביטי ליפנייה לאחר שנעדר בחיפה עקב פציעה. לביא שיחק בתשע העונות האחרונות בקרית שמונה ורק הקיץ שוחרר מהקבוצה ועבר לרמת השרון. מעבר לכך, בחלק הקדמי צפוי רומולו לפתוח על הספסל כאשר נאור פסר ישתלב בחוליית הקישור וברוך דגו, אלן מסודי ותומר סוויסה (עוד אקס קרית שמונה) יצטרכו לתת פתרונות התקפיים לזפרן. בקבוצה עדיין בודקים אפשרות לצרף שחקן חופשי ובוחנים מספר אופציות לעמדות הקישור וההתקפה.

עירוני קרית שמונה:

אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון, יודעים בקרית שמונה כי מחר במשחק החוץ מול רמת השרון הם חייבים לשוב לנצח. בקבוצה אומנם מעודדים בשבועיים האחרונים מהשיפור ביכולת השחקנים, אך הדבר עדיין לא הגיע לידי ביטוי בשערים שהובילו לניצחונות. שחקן בקבוצה התייחס למשחק מחר ואמר "רמת השרון כבר הוכיחה שהיא קבוצה מסוכנת והשנה פשוט אין דבר כזה משחקים קלים על הנייר. אנחנו חייבים לנצח כי זה באמת נמשך כבר יותר מדי זמן, נקווה שמחר אחרי ההחמצות שלנו בשבועות האחרונים נצליח להתפוצץ ולשחרר את הלחץ שהצטבר".

הקשר ווילאם נג'ובו, שהחלים מפציעה ושותף כעשרים דקות ב-0:0 מול סכנין, עשוי לשוב להרכב. אם זה יקרה, זה יהיה על חשבון רביד גזל או אחד החלוצים. בקרית שמונה מצפים למפגש חם במיוחד עם בלם רמת השרון יניב לביא והחלוץ תומר סוויסה, שניהם עזבו את הקבוצה בקיץ. לביא כזכור הועזב אחרי ששיחק במשך שמונה שנים בקבוצה, בעוד שסוויסה גדל במועדון.

יעמדו למבחן

רמת השרון: תומר סוויסה

שנים שסוויסה הוגדר בקריה ככישרון גדול, אבל הפריצה לא באה וגם הפציעות עצרו את ההתקדמות. כשראה שהצ'אנס לא יגיע גם העונה, סוויסה נטש ועבר בהשאלה לקבוצה של זפרן, בשורותיה כבש כבר שלושה שערים. כמה שהוא רוצה להוכיח לרן בן שמעון כשטעה שוויתר עליו. סוויסה יעלה למשחק עם הרבה מאוד אמוציות וזה עשוי להשפיע לכאן או לכאן.

קרית שמונה: שלומי אזולאי

שלומי אזולאי הצטרף לקריית שמונה רק לפני כשבועיים, והתברג ישירות להרכב של רן בן שמעון. בהתחלה היה ניכר שהחלוץ עדיין חלוד מהתקופה הארוכה שלא שיחק במדי מכבי חיפה, אך מחר במשחק מול רמת השרון זו הזדמנות נהדרת לחלוץ הכישרוני - אם יצליח לכבוש את שערו הראשון בקבוצתו החדשה ולעזור להביא ניצחון אחרי חמישה משחקים, יבטיח אזולאי את מקומו בהרכב גם בתקופה הקרובה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הרכבים משוערים

רמת השרון: גל ניר, גיא ליפקה, יניב לביא, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום, משה אבוטבול, גל בראל, נאור פסר, ברוך דגו, אלן מסודי, תומר סוויסה.

קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, איתן טיבי, סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', ווילאם נג'ובו (רביד גזל), אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, שלומי אזולאי, ברק בדש.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully