וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה - הפועל עכו: לסגור את המינוס

הדס גרינברג

30.9.2011 / 14:56

ניצחון של המלאבסים על הצפוניים (שבת, 19:30) יביאם למאזן של 0 נקודות. בכורה לקלדיירה, שצ'פוביץ' יפתח לראשונה ב-11

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בסימן 5: הפועל פתח תקוה לא הפסידה בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה. קודם לכן היא ניצחה משחק אחד מתוך עשרה.

*בסימן 5 (2): מתוך חמשת המשחקים האחרונים, שלושה הסתיימו בתיקו.

*בסימן 6: הפועל פתח תקוה לא ניצחה את עכו בכל ששת המפגשים האחרונים, מאז פברואר 2008.

*בסימן 6 (2): בששת המפגשים בהם אירחה פתח תקוה את עכו היא נוצחה פעם אחת בלבד. זה קרה לא מזמן, באפריל 2010.

מפתחות והכנות

הפועל פתח תקוה:

אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים במחזור הקודם, בקבוצה מקווים להמשיך במסלול הניצחונות בידיעה שניצחון ימחוק להם סופסוף את מינוס 9 הנקודות איתו פתחו את העונה ויציב אותם על מאזן של 0 נקודות.

בקבוצה מרוצים שג'ונתן אסוס זוכה השבוע בבית הדין לאחר התנהגותו בסיום המשחק מול בית"ר והוא יעמוד לרשות המאמן גילי לנדאו, כשיפתח בקישור. לנדאו צפוי לבצע שינוי אחד בהרכב, אייל שן יוסט לעמדת המגן הימני במקומו של לורן בן ארי, כשהקשר הברזילאי אנדרה קלדיירה יערוך את הופעת הבכורה שלו בהרכב לאחר שרק לפני מספר ימים הגיע טופס השחרור הבינלאומי שלו, לו חיכו שבוע וחצי. יניב לוזון וגיא צרפתי שמציגים יכולת טובה מתחילת העונה, ימשיכו לקבל את הקרדיט בקישור הקדמי.

הפועל עכו:

הקבוצה של אלי כהן שתקווה לחזור עם נקודה לפחות מאצטדיון רמת גן שם ייערך המשחק, ואולי אפילו עם שלוש כדי להתבסס במרכז הטבלה לעת עתה.

הבלם הצעיר אדי גוטליב ימשיך למלא את מקומו של דימקאו פידליס, שעדיין לא החלים מפציעה. אלי כהן, שהיה מרוצה מהיכולת של קבוצתו במחזור האחרון על אף ההפסד, צפוי להמשיך לתת את הקרדיט למרבית השחקנים שפתחו בשבו שעבר, מלבד שינוי אחד: חלוץ הרכש הטרי סטפן שצ'פוביץ', ששולב במחצית השנייה מול נתניה, יקבל לראשונה את חולצת ההרכב במקום ניקולאס פלצ'וק הפצוע שכנראה לא ייכלל בסגל. כהן הזהיר את שחקניו מההתקפות המתפרצות של פתח תקוה ומהמצבים הנייחים עליהם אחראי גיא צרפתי.

יעמדו למבחן

הפועל פתח תקוה: אנדרה קלדיירה

חודשיים שלמים עקב גילי לנדאו אחר הקשר, אותו אימן בהפועל באר שבע. בפתח תקוה לא ממש ידעו למה לצפות ממנו, אבל החזרה שלו לאימונים הוכיחה, לפחות לפרק זמן מסוים, שקלדיירה עדיין נמצא בכושר. בקבוצה יודעים שאם הברזילאי יעשה את מה שהוא יודע לעשות במרכז המגרש, לנדאו יוכל להחזיר את סטולר לעמדה הלא טבעית שלו במרכז ההגנה ולהרוויח עוד שחקן מנוסה באמצע. עכשיו נראה אותו מעלה למאמן שלו זיכרונות מהתקופות הבודדות שלא היה לחוץ בווסרמיל.

הפועל עכו: סטפן שצ'פוביץ'

בקבוצה הצפונית אמנם הסתדרו באופן זמני ללא 9 קלאסי מפתיחת העונה בעזרתם של סינטאיהו סלליך, ניקולאס פלצ'וק ומשה מישאלוב, אך החל משבת חלוץ הרכש הטרי יהיה חייב להוכיח שהוא גולר. שער כבר מול הפועל פתח תקוה יוכיח לאלי כהן שהוא עשה בחירה טובה, אולם יכולת פושרת תמשיך להשאיר את התלות בשערים על שחקני הקישור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הרכב משוערים

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, אייל שן (לורן בן ארי), דניאל אדו, אסף בן מוחא, יגאל אנטבי, פביאן סטולר, אנדרה קלדיירה, ג?ונתן אסוס, גיא צרפתי, יניב לוזון, אור פישביין.

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, ניסו קפילוטו, אדי גוטליב, אלירן דנין, משה מישאלוב, אלכס דוידוב, נבוישה מרינקוביץ', אבי כנפו (גיא דיין), סינטאיהו סלליך, סטפן שצ'פוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully