וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל באר שבע: נקודת מפנה?

הקבוצה של שירזי, עם נקודה ואחרי שבוע סוער, מארחת בקרב תחתית את הדרומיים, שעדיין מחפשים נקודות (17:00, ספורט2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בשנתיים האחרונות, בחמשת המפגשים בין הקבוצות בליגת העל, אף אחת לא רשמה ניצחון ביתי.

* הפועל באר שבע לא ניצחה זמן רב בחוץ. ליתר דיוק, הניצחון האחרון שלה היה על לא אחרת מאשר אותה הפועל חיפה.

* האדומים מהכרמל רשמו חמישה הפסדי בית ברצף.

* החלוץ הישראלי עדן בן בסט, הבקיע לרשתה של באר שבע בכל שלושת המפגשים האחרונים. למזלם, הוא עבר לברסט בקיץ האחרון.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

למרות הנקודה החשובה שחילצה מהפועל תל אביב, עוד שבוע מתוח עבר על הקבוצה שיודעת כי מדובר עבורה במשחק של להיות או לחדול. ניצן שירזי מתכנן לערוך שינוי אחד בהשוואה להרכב שפתח בבלומפילד, כאשר חנן ממן ייכלל ב-11. למרות שזרק את ערן לוי מאימון באמצע השבוע, החלוץ ששב לקבוצה ייכלל בסגל. שירזי לא הרחיב בדיבור באסיפת הקבוצה ואמר לשחקנים: "אתם מבינים את המשמעות של המשחק, תנו הכל כדי לנצח".

אושרי רואש ערך היום אימון מלא ויעמוד לרשות המאמן, בניגוד לאמיר אבו ניל שעדיין פצוע ואמור לעמוד בשבוע הבא לוועדת משמעת פנימית.

בחיפה יודעים כי הפסד והדרך לליגה הלאומית תתקצר, למרות זאת אין בכוונת הבעלים יואב כץ לפטר את שירזי גם במקרה של הפסד: "אני לא חושב שזה הפיתרון. גם אם נפסיד, אני מאמין ששירזי יכול להוציא את הקבוצה מהמשבר", אמר הבעלים בשיחה מארצות הברית. "זה משחק מאוד קריטי בשבילנו להמשך העונה, הרבה תלוי על כתפי השחקנים. אני מאוד מקווה שהאוהדים שלנו יגיעו למשחק בהמוניהם, זה משחק שהשחקנים חייבים את התמיכה והעידוד של הקהל, אני מקווה שהאוהדים מבינים את חשיבותו של המשחק".

הפועל באר שבע:

שבוע לא פחות סוער עבר על הפועל באר שבע, שעדיין לא הצליחה לחלץ נקודה אחת בליגה לאחר שישה מחזורים. המאמן ניר קלינגר, שספק גדול אם ימשיך בתפקידו במידה וקבוצתו תפסיד שוב, מתכנן מהפכה של ממש בהרכב. שחקני באר שבע מצידם, הבטיחו למאמן לשחק בשבילו מחר.

דניאל ליפשיץ יפתח לראשונה בשער במקומו של מרצ'ין צבאי שסומן על ידי רבים כבעיה המרכזית של הקבוצה. כמו ליפשיץ, גם דובב גבאי יעלה לראשונה בהרכב וישתף פעולה עם יוסף אבו לאבן כשעידו אקסברד צפוי לרדת לספסל. אבי יחיאל ישוב לעמדת הבלם, כשוויליאם סוארס יוסט לקישור האחורי ואביתר אילוז יאייש את תפקיד המגן הימני. שינוי נוסף, יהיה כניסתו של אופיר דוידזאדה במקומו של סיראז' נאסר.

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: יובל אבידור

המפגש בין שתיים משלוש האחרונות לא מבטיח שערים רבים. באר שבע כבשה עד כה חמישה בלבד, וחיפה, הגרועה ביותר בליגה בתחום זה, רשמה שלושה כיבושים. האדומים מהכרמל חייבים את יובל אבידור שהצטרף רק לפני שבוע וחצי, חד ותכליתי כי לאור היכולת הדלה בהתקפה, סביר להניח כי שער יכריע את המשחק.

הפועל באר שבע: יוסי שבחון

אם מישהו ראה את הקשר מאז הופעת הבכורה שלו בקבוצה, שיקום. כי אנחנו לא. בבאר שבע דיברו עד לפני שבועיים על שחקן שאמור להוות תוספת כוח משמעותית בחלק הקדמי. הם רק שכחו את הרקורד הדל שלו אשתקד ואת זאת שמשבחון של פעם נותרו סיפורים וזיכרונות נעימים מתקופות טובות יותר. בבאר שבע מספרים שכל הקבוצה חלשה. אבל בדיוק בשביל זה שבחון הגיע, כדי להרים אותה, לא?

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, אלירן ג'ורג', אושרי רואש, גולן חרמון, אייל טרטצקי, יוסי דורה, גל אראל, רן אבוקרט, חנן ממן (ערן לוי), יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

הפועל באר שבע: דניאל ליפשיץ, אביתר אילוז, אבי יחיאל, עודד גביש, שמעון הרוש, וויליאם סוארס, לאריה קינגסטון, יוסי שבחון, אופיר דוידזאדה, יוסף אבו לאבן, דובב גבאי.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully