וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "אסור שתהיה ירידת מתח"

30.9.2011 / 13:24

מאמן בית"ר ירושלים מתכונן למ.ס. אשדוד (שבת, 19:30, ספורט1) ויודע ממי צריך להיזהר ביריבה: "חייבים להיצמד לדוד רביבו"

בית"ר ירושלים ערכה היום את האימון המסכם לקראת משחק החוץ מחר (שבת, 19:30, ספורט2) נגד מ.ס. אשדוד באיצטדיון הי"א. המאמן יובל נעים הראה לשחקניו וידאו של אשדוד והזהיר אותם מהחלק הקדמי של הקבוצה, ובעיקר מדוד רביבו: "יש להם יכולת לייצר גולים, ורוב הדברים מגיעים מדוד רביבו. הוא שחקן שמקבל חופש, ואיפה שהוא לא יהיה, באמצע, בימין או בשמאל אני רוצה שמישהו יהיה בסביבה שלו וייצמד אליו, שלא יהיה לו חופש".

נעים הוסיף: "אנחנו חייבים לזכור שאנחנו בית"ר ירושלים והבאנו משהו מיוחד לליגה ואנחנו צריכים לשמור על זה. יש הרגשה שיש ירידת מתח בשבוע האחרון - אולי אלו שלושת משחקים שהיו בשבוע שעבר, אבל בכל מקרה אסור שזה יקרה. אולי ההפסד להפועל פתח תקוה לא כזה משמעותי כי היא במינוס נקודות אבל משחקים מול קבוצות כמו אשדוד וראשון לציון זה הלחם שלנו ואסור לנו להפסיד להם".

מי שייעדרו מהמשחק הם קובי מויאל שסובל מקרע ברצועה הצידית, וייעדר מספר שבועות ואריאל הרוש המורחק. את הרוש יחליף בשער אוהד סיידוף ואילו את מקומו של מויאל צפוי לתפוס אחד מהשניים - אביתר ברוכיאן או אופיר קריאף. שחקנים בקבוצה אמרו: "המשחק יוכרע על שער לכאן או לכאן. שתי הקבוצות ישחקו קודם כל כדי לא לספוג וזה יהיה משחק שטעויות יכריעו אותו. הכי חשוב מבחינתנו לפתוח טוב את המשחק כי זה תמיד הסמן להמשך בשבילנו".

מגן הקבוצה אבי ריקן אמר לאתר הרשמי לקראת המשחק: "אחרי ההפסד להפועל פתח תקווה, חובת ההוכחה היא עלינו. נצטרך לחזור ולהציג את היכולת הטובה עם הלחימה וההקרבה שאפיינה אותנו עד היום. אשדוד היא יריבה קשה במיוחד כשהיא משחקת בבית שלה, אבל אם נעלה למגרש על מנת להשיג את המטרה הזאת, אני מאמין שנוכל לצאת מרוצים בסיום ולפתוח את השנה כמו שצריך".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully