וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טמפה ביי וסנט לואיס עלו לפלייאוף

29.9.2011 / 10:44

לילה משוגע: הרייז חזרו מפיגור ענק מול היאנקיז, הקרדינלס ניצחו ביוסטון. בוסטון ואטלנטה הפסידו בדרמטיות ועפו

וואו, איזה לילה משוגע היה לנו בין רביעי לחמישי, במשחקי היום האחרון של העונה הסדירה ב-MLB. לפני שנעבור לכל משחק בנפרד, קודם כל בואו נעשה קצת סדר בכל מה שנקבע הלילה. ב-AL, ניצחון של טמפה ביי 7:8 על ניו יורק יאנקיז, אחרי 12 אינינגים, בתוספת הפסד של בוסטון 4:3 לבולטימור, שלח את הרייז לפלייאוף עם כרטיס הווילד קארד.

במקביל, טקסס ניצחה 1:3 את לוס אנג'לס איינג'לס וסיימה במקום השני בחטיבה, משחק אחד לפני דטרויט, שניצחה 4:5 את קליבלנד. בסיבוב הראשון בפלייאוף, שייצא לדרך ביום שישי, יתמודדו היאנקיז מול דטרויט, בעוד שטקסס תפגוש את טמפה.

ב-NL, הדרמה הייתה לא פחות גדולה. סנט לואיס ניצחה 0:8 את יוסטון, וניצלה את ההפסד של אטלנטה 4:3 מול פילדלפיה וגם היא עשתה מהפך משוגע של הרגע האחרון ועלתה לפלייאוף על חשבון הברייבס. במאבק על המקום השני בחטיבה הזו, זכתה מילווקי, שניצחה 3:7 את פיטסבורג ולא נזקקה להמתין לתוצאה של אריזונה, ששיחקה מול לוס אנג'לס דודג'רס בהמשך הלילה, והפסידה 7:5. בסיבוב הראשון יפגשו הפיליז את הקרדינלס ואילו אריזונה תתמודד מול מילווקי. ועכשיו נפרט מעט יותר על הלילה המטורף שעברנו:

AL:

בוסטון יצאה לבולטימור, כשהיא יודעת שהיא חייבת לנצח כדי להיות תלויה בעצמה, לפחות בשביל להגיע למיני פלייאוף. דסטין פדרויה התעורר מתרדמת ספטמבר שלו בדיוק בזמן וסיפק הומראן ושתי הכנסות רצים. ג'ון לסטר לא זהר, אבל גם הוא נראה הרבה יותר טוב מאשר בתקופה האחרונה וסגר שישה אינינגים, בהם הרשה רק שתי ריצות. באמצע האינינג השביעי, נפתחו ארובות השמיים והמשחק הופסק לשעה וחצי. כשחודש, עלה ג'ונתן פפלבון לגבעה כדי לסגור את הסיפור ולשלוח את הגרביים לפלייאוף, תיכף נסביר גם למה. הקלוזר, שאיבד המון מניות העונה, הרשה שלוש חבטות לאחר שכבר פסל שני שחקנים והמשחק נגמר עם ווק אוף של רוברט אנדינו והפסד 4:3 של הגרביים.

בינתיים, טמפה ביי אירחה את היאנקיז ואחרי שטעות של בן זובריסט עלתה לה בפיגור כבר באינינג הראשון, מארק טשיירה הוסיף גראנד סלאם באינינג השני ובאינינג השמיני המצב היה 0:7 ליאנקיז, כך שהרד סוקס כבר היו עם רגל וחצי בפלייאוף. בשלב זה החליט ג'ו ג'ירארדי, מאמן הפסים, לבצע לא פחות משבעה שינויים בהרכב ולעלות את כל שחקני המיינור ליג שיש לו, בתוספת שלל מגישים אלמוניים. טמפה ראתה כי טוב וקאמבק ענק שלה, עם הומראן בן שלוש ריצות של אוון לונגוריה ועוד הומראן של דן ג'ונסון, בתחתית האינינג התשיעי. באינינג ה-12, היה זה לונגוריה שוב, שהעיף עוד כדור מהפארק והפך לגיבור של פלורידה. היאנקיז עשו מהלך די לא ספורטיבי, אך הרד סוקס יכולים להאשים רק את עצמם. הפלייאוף היה ביד שלהם כל העונה, עד הקריסה העצומה.

טקסס הייתה צריכה ניצחון כדי להשיג את המקום השני בחטיבה והיא עשתה זאת עם 1:3 על האיינג'לס, בעיקר בזכות מאט האריסון, שהרשה ריצה בודדת בשישה אינינגים. הומראן דרמטי של ג'וני פראלטה באינינג השמיני, נתן לדטרויט 4:5 על קליבלנד, אבל כאמור, זה לא הספיק לה כדי לעקוף את טקסס.

NL:

הקרדינלס לא התקשו לנצח 0:8 את יוסטון החלשה. חמש ריצות של סנט לואיס באינינג הראשון סגרו עניין בזריזות. אטלנטה כבר הובילה 2:3 באינינג התשיעי על פילדלפיה, לה המשחק לא קבע כלום. קרייג קימברל הצעיר נכנס לשמור, אך לא עמד בלחץ והרשה ריצה שהשוותה את המשחק. באינינג ה-13 גם ליבם של אוהדי הברייבס נשבר, כשסינגל של האנטר פנס העניק את הניצחון לפיליז ושלח את אטלנטה הביתה. גם הברייבס, ממש כמו הרד סוקס, איבדו יתרון עצום בחודש ספטמבר.

מילווקי מצידה, לא חיכתה לניסים וניצחה 2:7 את פיטסבורג מאחורי הומראן בן שלוש ריצות של קרלוס גומס. הניצחון של הברוורס קבע שהם יסיימו במקום השני והפך את המשחק של אריזונה מול הדודג'רס, שהתקיים בהמשך הלילה ובו ניצחה לוס אנג'לס 5:7, לחסר חשיבות.

במשחקים נוספים:

שיקגו וויט סוקס - טורונטו 2:3
מינסוטה - קנזס סיטי 0:1
סיאטל - אוקלנד 2:0
ניו יורק מטס - סינסינטי 0:3
סן פרנסיסקו - קולורדו 6:3
פלורידה - וושינגטון 3:1
סן דייגו - שיקגו קאבס 2:9

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully