וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: שוויון מוחלט

28.9.2011 / 10:00

אחרי ה-AL, עכשיו גם ב-NL יש שוויון. סנט לואיס ניצחה ביוסטון 6:13, אטלנטה הפסידה 7:1 לפיליז. בוסטון וטמפה ניצחו

יממה אחת בלבד חלפה מרגע שטמפה ביי השתוותה לבוסטון במירוץ הווילד קארד ב-AL, והלילה (בין שלישי לרביעי), זה קרה גם ב-NL, כשניצחון של סנט לואיס 6:13 על יוסטון, השווה את מאזנה לזה של אטלנטה, שהפסידה 7:1 לפילדלפיה. לכל ארבעת הקבוצות נותר עוד משחק אחד העונה ובמידה והשוויון יישמר גם אחרי משחקי הלילה הקרוב, נקבל מחר שני שוברי שוויון דרמטיים, על הזכות לשחק באוקטובר. בהחלט מצב לא שגרתי, בטח שלא בליגה של 162 משחקים.

הקרדינלס עלו למשחק שלהם בטקסס בערך שעה אחרי שהחל המשחק של אטלנטה, כך שהתוצאה משם הבהבה להם היטב בעיניים. המשחק החל עם 0:5 מהיר ליוסטון ונראה היה שסנט לואיס בדרך לאבד עוד הזדמנות, כמו שקרה לה כל כך הרבה פעמים בשבועות האחרונים. התעוררות באינינג הרביעי, עם חמש ריצות, החזירה את הקרדינלס למשחק ובאינינג השביעי היה זה ריאן ת'ריוט ששבר שוויון עם טריפל ומשם והלאה הקארדס כבר רצו קדימה. במקביל כאמור, הברייבס שוב הפסידו, 7:1 מול הקבוצה הטובה בליגה, פילדלפיה, שהסתייעה בהופעה איכותית של רוי אוסוולט כדי להגיע לניצחון 101 העונה. אטלנטה מאבדת יתרון מבטיח מאוד, ממש כמו הרד סוקס.

ומה עשתה בוסטון עצמה? הרד סוקס גירדו ניצחון קריטי בבולטימור, 7:8. אלפרדו אסבס (למה הוא לא פותח?) השיג את הניצחון, ג'ונתן פפלבון שמר בקושי ואת עיקר העבודה עשה ריאן לוורנוואי, עם שני הומראנים וארבע הכנסות רצים. לצערם של הגרביים, גם טמפה עשתה את שלה. הרייז היו בפיגור ביתי מול היאנקיז, אבל טריפל פליי באינינג השישי והומראן בן שלוש ריצות של מאט ג'ויס באינינג השביעי השאירו אותם בחיים עם ניצחון 3:5.

משחקים נוספים:

AL:

דטרויט - קליבלנד 6:9
שיקגו וויט סוקס - טורונטו 1:2
מינסוטה - קנזס סיטי 4:7
לוס אנג'לס איינג'לס - טקסס 10:3
סיאטל - אוקלנד 7:0

NL:

ניו יורק מטס - סינסינטי 5:4 (ב-13 אינינגים)
פלורידה - וושינגטון 2:3
מילווקי - פיטסבורג 4:6 (שלושה הומראנים לפרינס פילדר)
אריזונה - לוס אנג'לס דודג'רס 6:7 (בעשרה אינינגים, ווק אוף גראנד סלאם לריאן רוברטס)
סן דייגו - שיקגו קאבס 6:2
סן פרנסיסקו - קולורדו 0:7

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully