וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: הפועל ירושלים ניצחה 72:84 את עירוני אשקלון

27.9.2011 / 17:47

הכנה מוצלחת לקבוצה של קטש. הקבוצה במו"מ מתקדם עם ג'ון תומאס ששיחק בחולון. הקבוצה תממש את האופציה על סטרוברי

הפועל ירושלים קיימה היום (שלישי) משחק אימון ראשון מאז מסיבת העיתונאים לפני יומיים בה הוכרז גומא אגיאר כבעלים של הקבוצה. שחקניו של עודד קטש אירחו במלחה את עירוני אשקלון וניצחו 72:84. ירושלים פתחה את המשחק עם יובל נעימי, די.ג'יי סטרוברי, בריאן רנדל, אלישי כדיר וג'רוויס ורנאדו. אשקלון עם טוני סקין, רביב לימונד, דוויין מיצ'ל, יוני ניר ומרקו קילינגסוורת'.

האדומים פתחו טוב עם הגנה חזקה, שלשות של נעימי וסטרוברי הביאו ל-11:17. קטש ביצע חילופים רבים כבר בפתיחה, אשקלון הלכה הרבה לקו וצימקה ל-21:20. הרבע נגמר בסל משוגע של מזרחי, שקיבל מקוקיה מסירה ממגרש שלם וב-2 שניות קלע ג'אמפ וקבע 20:23. הפיק אנד רול בין נעימי לכדיר הניב כמה מהלכים יפים בתחילת הרבע השני, שלשה של סטרוברי העלתה ל-20:30. קילינגסוורת' קיבל עבירה טכנית, מהעבר השני מהלך קבוצתי יפה הסתיים בהטבעה של רנדל. המהלך הגדול של המשחק שייך לסטרוברי שנתן חסימה גדולה על לימונד במתפרצת. בדקות הסיום של הרבע הפועל שיחקה עם חמישה ישראלים, כשאורי קוקיה בלט בהגנה וסל ועבירה של כדיר חתמו את תוצאת המחצית: 37:44 להפועל ירושלים.

לאחר ההפסקה נעימי המשיך להיות האיש המרכזי והוסיף נקודות בחדירה, ורנאדו נתן דקות טובות עם דאנק במתפרצת ולאחר מכן סל אחרי ריבאונד התקפה שקבע 39:52, אך קיבל את העבירה הרביעית. האורחים ניסו לחזור והתקרבו עד ל-54:48, לפני שלשה של סטרוברי שאחר כך הרים את רנדל להאלי-הופ במתפרצת. רנדל סיים את הרבע עם סל ועבירה והפועל ירושלים סגרה רבע בו ספגה 13 נקודות בלבד, 50:62 אחרי שלושה רבעים. סטרוברי בלט גם בתחילת הרבע האחרון עם אסיסט לרנדל ונקודות מקו העונשין. האורחים צימקו עד לשבע הפרש ואז הגיעו דקות טובות של ורנאדו שקלע אחרי ריבאונד התקפה, הוסיף נקודות מהעונשין, סל מחצי מרחק והאלי-הופ אחרי מסירה של נעימי – 66:79. הגנה חזקה של הפועל ירושלים הביאה להפרת שעון ה-24 מצד היריבה, נעימי תפר שלשה נוספת ומהעבר השני רנדל חסם את סקין. גיא דותן חתם את תוצאת הסיום מהקו, 70:82.

קלעו להפועל ירושלים: יובל נעימי 20 נקודות (3 שלשות), ג'רוויס ורנאדו 15, די.ג'יי סטרוברי 12 (3 שלשות), בראיין רנדל 12, אלישי כדיר 10, משה מזרחי 7, גוני יזרעאלי 3, אורי קוקיה 3, גיא דותן 2. את אשקלון הוביל דרל האריס עם 14 נקודות.

קטש אמר לאחר הניצחון: "אני שמח שניצחנו. אנחנו עובדים קשה באימונים ומתחברים ממשחק למשחק. עדיין מצפה לנו עבודה קשה בהמשך כדי להגיע מוכנים ככל האפשר לפתיחת העונה. כיף לנצח ולחייך לפני השנה החדשה".

בתוך כך, הפועל ירושלים החליטה הערב לממש את האופציה על די ג'יי סטרוברי, שיישאר בקבוצה עד לסוף העונה. קטש שוחח הערב בסיום משחק האימון עם השחקן והודיע לו על כך. לוק ג'קסון לא נטל חלק במשחק עקב קלקול קיבה, והוא צפוי לחזור לאימונים בימים הקרובים.

הפועל ירושלים במשא ומתן מתקדם עם ג'ון תומאס

אחרי שכבר החתימה ארבעה זרים, הפועל ירושלים מנהלת משא ומתן מתקדם עם הסנטר האמריקאי ג'ון תומאס (36, 2.06 מ') ששיחק בעונה שעברה בהפועל חולון. תומאס השיג בעונה שעברה ממוצעים של 12.8 נקודות ו-8.6 ריבאונדים במשחקי ליגת העל.

תומאס נבחר בדראפט של 1997 מהמקום ה-25 על ידי ניו יורק ניקס, והועבר לבוסטון סלטיקס ובהמשך לטורונטו ראפטורס. ב-2004 הוא עבר כשחקן חופשי למינסוטה טימברוולבס ושנה לאחר מכן עבר לאטלנטה הוקס. לפני שעבר להפועל חולון הוא הספיק לעבור גם בממפיס ובניו ג'רזי נטס. בקריירת ה-NBA שלו תומאס היה בעיקר שחקן ספסל, כאשר העונה הטובה ביותר שלו מבחינת ממוצעים הייתה כששיחק בטורונטו ב-1998/9 אז השיג ממוצע של 4.3 נקודות ו-1.7 ריבאונדים למשחק.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully