וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "בקאלי מתייחס אלי בצורה מכובדת ומעריך אותי"

27.9.2011 / 16:21

מאמן סטיאווה בוקרשט הגיב לפרסומים לפיהם הבעלים הגיע לאימון ואמר: "מעכשיו, אני המאמן ורק אני אקבל את ההחלטות"

מאמן סטיאווה בוקרשט רוני לוי התייחס היום (שלישי) למערכת היחסים עם בעלי המועדון ג'יג'י בקאלי, בעקבות הפרסומים המוקדמים. "שטויות במיץ עגבניות", אמר לוי, "האנשים שכתבו את זה הם שקרנים. הדברים לא היו ולא נבראו. הבעלים מתייחס אלי בצורה מכובדת עם הרבה הערכה. מדובר בפרסומים שקריים".

רוני לוי ספג היום (שלישי) השפלה נוספת כמאמן סטיאווה בוקרשט. המאמן הישראלי הגיע לאימון קבוצתו כבכל יום, ולתדהמתו גילה שם את בעלי המועדון ג'יג'י בקאלי, שהצהיר: "מעכשיו, רק אני המאמן כאן ורק אני מקבל את ההחלטות". כזכור, סטיאווה פתחה את העונה עם שלושה ניצחונות, שלושה הפסדים ושתי תוצאות תיקו בשמונה מחזורים, כשבמשחק האחרון סיימה ב-0:0 מאכזב מול ספורטול סטודנטסק.

בעקבות התוצאות המאכזבות, החליט הבעלים השנוי במחלוקת לקחת את העניינים לידיים ואמר באימון: "אני ממש לא מרוצה מהמצב הנוכחי של הקבוצה והוא לא יכול להימשך ככה. עד עכשיו נתנו לרוני לוי להגיב למצב של הקבוצה ותראו לאן הגענו. המצב של הקבוצה חולה, לכן החלטתי לבוא ולקחת את המושכות לידיים. אני המאמן ורק אני אקח את ההחלטות עכשיו". רוני לוי הנדהם עמד יחד עם עוזרו בצידי המגרש ולא ידע איך להגיב לאירוע חסר התקדים הזה.

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully