וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאו מהבוידעם: ה-11 של המחזור

27.9.2011 / 11:30

ארבעה שחקנים ממכבי תל אביב, שניים שמגיעים ממכבי נתניה, והרבה כאלה שטאטאו מהם את האבק והתחילו לנצוץ

ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. קובי אליהו
חד וקר רוח מול השער. ברק יצחקי חוגג מול הפועל באר שבע/קובי אליהו

שוער: קאלה דרשלר. כפה את עצמו על הפועל חיפה, שהייתה מאוד שמחה לשחררו, אפילו באמצע השבוע שעבר. דרשלר לקח בשתי ידיים את ההזדמנות שלו נגד הפועל תל אביב , סיפק עצירות גדולות והיה חתום יותר מכל אחד משחקני קבוצתו על הנקודה הראשונה העונה של ניצן שירזי.

מגן ימני: עמרי קנדה. קשה להאמין שלפני שלושה שבועות היה קנדה חושב שהוא יהיה ב-11 של המחזור במדים האדומים, אבל השבוע הוא היה נקודת האור בהפועל תל אביב: את כל הפתרונות האפשריים שלה בהתקפה ניסתה הקבוצה למצוא דרכו באגף ימין, למרות שהפריצות והחיתוכים לא הספיקו אפילו לשער אחד.

בלם: סארי פלאח. הג'וקר של אלישע לוי בעונה הזאת. אם פיליאבסקי ובוליאט לא נפצעים, ייתכן שכבר לפני חודש הוא היה מושאל. פלאח למעשה מחזיק את הירוקים בתמונה במחזורים האחרונים. ראשון כמעט בכל עימות בהגנה ותמיד נמצא יש סיכוי שיאיים על השער. שאפו.

בלם: סאבו פאביצ'ביץ': לא עשה הרבה אבל עשה הכל. השקט שלו מאחורה, המיקום הנכון שגרם לכל ניסיון של באר שבע להיראות חסר סיכוי וההוצאה קדימה של הקבוצה נותנים הרבה מאוד שקט למוטי איווניר.

מגן שמאלי: יגאל אנטבי. השבוע אמר מישהו על אנטבי שהוא "שיחק באותו הרכב עם סטלמך". למרות ההגזמה, גם בגיל 37 הוא לא מפסיק לרוץ באגף שמאל, להוביל את ההתקפות ולייצר מצבים. מרשים.

יגאל אנטבי שחקן הפועל פתח תקוה מול אבירם ברוכיאן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
פשוט שחקן שלא נגמר. אנטבי/ברני ארדוב

קשר: גל אלברמן. אחרי שלא היה ברור אם הספסול שלו הוא מקצועי או כלכלי, ערך אלברמן ביום ראשון את הופעת הבכורה שלו העונה והוכיח כי לא משנה מה יגידו, הוא קורץ מחומר מיוחד. משחק אלגנטי, חכם ושקט עם שליטה במרכז השדה הוכיחו לכולם ובמיוחד לאיוניר שיש לו עוד הרבה מה לתת ברמות הגבוהות.

קשר: מרואן קבהא. הקשר הצעיר של מכבי פתח תקוה מתפתח לעוד שחקן מוביל מפס הייצור של הלוזונים. לא מפסיק להילחם ולחלץ כדורים, מוציא קדימה התקפות וכל הזמן רץ על המגרש. גיא לוזון יכול לשאוב הרבה אופטימיות מהקשר הצעיר של הנבחרת שלו.

קשר: ניר נחום. הבאנקר של נתניה יחד עם אחמד סבע. ראובן עטר "גילה" את נחום כבר בשנה שעברה, וההתמודדות של הקשר המוכשר עם תסמונת השנה השנייה מוכתרת בינתיים בהצלחה רבה. שער ובישול נוספים שהביאו לניצחון בעכו מקנים לו מקום של כבוד ב-11 של המחזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ניר נחום, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
שער ובישול וגם אתם תגיעו לנבחרת המחזור כמוהו. ניר נחום/ברני ארדוב

חלוץ: ברק יצחקי. שני מיליון דולר עלה יצחקי למכבי תל אביב, שבנתה עליו כשחקן שיעשה את השינוי בדרך לאליפות. אתה השנה שעברה העביר יצחקי בשיקום והעונה הוא מוריד אט אט את החלודה. הסיבוב המהיר, הטכניקה, הנסיון והרעב שחזר אצל יצחקי הופכים את התקפת הצהובים לאיום הכי גדול שלה על הליגה.

חלוץ: אלירן עטר. גם לפני שבועיים שובץ עטר בנבחרת המחזור, ואז כתבנו שהשילוב עם יצחקי מתחיל להרים את שניהם לגבהים. המשחק בווסרמיל היה המשך של המחצית השנייה של השניים נגד סכנין. התיאום בין השניים מתחיל להיראות "על עיוור", כמו זה שהיה ליצחקי עם ברוכיאן ובן שושן בבית"ר. מגיע כבוד גם לצמד של קולאוטי אך המשחק כבר היה גמור שהחלוץ הוותיק נכנס.

חלוץ : אחמד סבע. מכבי "אחמד סבע" נתניה. בדיוק כמו ניר נחום, סיים עם שער ובישול ובכלל הפך למוציא לפועל העיקרי של נתניה בשנתיים האחרונות ואולי לחלוץ היעיל ביותר בליגת העל ביחס למספר המצבים אליהם הוא מגיע. זימון לנבחרת?

שחקן מכבי תל אביב אלירן עטר במהלך משחק מול הפועל באר שבע. קובי אליהו
השילוב שלו עם יצחקי מרים אותו לגבהים. עטר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully