וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יניב קטן החולה לא ייצא לגרמניה

27.9.2011 / 10:30

הקפטן שסובל מוירוס שוחרר מהנסיעה למשחק מול שאלקה. אלישע לוי: "נעשה הכל כדי לעשות תוצאה טובה, תיקו יספק אותי"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה ערכה הבוקר (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחקה מול שאלקה ביום חמישי. אחרי הניצחון על א.א.ק לרנקה במחזור הראשון של בית י' בליגה האירופית (0:1), האלופה הישראלית תנסה להשיג תוצאה טובה גם בגלזרקירשן מול הגרמנים החזקים, שאיבדו בשבוע שעבר את מאמן רלף רנגניק שהתפטר בשל סיבות רפואיות, אך התאוששו במהירות עם ניצחון ליגה 1:2 על פרייבורג, ומינו הבוקר את הוב סטיבנס כמחליפו.

יניב קטן שסובל מוירוס לא הגיע לאימון הקבוצה הבוקר, ואלישע לוי התייחס לנושא במסיבת העיתונאים ואמר: "יניב חולה, אתמול הוא לא גמר את האימון והיום בהמלצת הרופא הוא לא מתאמן. ההמלצה היא גם לא לתת לו לנסוע, וזה מה שיקרה. יניב נכנס לאחרונה לכושר טוב, אבל מה לעשות שהוא בנאדם והוא חולה. ניקח למשחק את השחקנים הבריאים שעומדים לרשותנו".

מי שצפוי לחזור להרכב הוא אייל גולסה, שנשאר מחוץ לסגל במשחק האחרון מול רמת השרון בשל הרוטציה שמבצע אלישע לוי. גם עידן ורד נמצא חזק בתמונת ההרכב. ולדימיר דבאלשווילי שעדיין לא נמצא בכושר משחק מלא צפוי לפתוח על הספסל, וייתכן שהמאמן ימשיך לפתוח עם ויאם עמאשה ומרלון דה חסוס בחוד. חן עזריאל שוחרר מהנסיעה עקב בעיות אישיות וגם חיים מגרלשווילי לא יצא עם הקבוצה.

גם המגן אייל משומר פצוע, והוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ולא ייצא עם הירוקים למשחק מול שאלקה. מי שיפתח במקומו יהיה עלי עוסמאן, לו זה יהיה המשחק השלישי ברציפות בהרכב הקבוצה.

לקראת שאלקה אמר לוי: "כולם יודעים שמדובר במשחק מאוד קשה מול אחת הקבוצות הטובות בגרמניה, אבל אנחנו מתכוונים לנסות ליהנות מכדורגל וגם לעשות הופעה טובה. בליגה האירופית עשינו ניצחון חשוב, ויש לנו כבר שלוש נקודות. נעשה הכל כדי להמשיך ולנסות לעבור שלב, תיקו יספק אותי".

כשנשאל לגבי עזיבתו הפתאומית של רנגניק אמר לוי: "למועדון בסדר גודל כזה בדרך כלל יש מחליפים שיודעים את הדרך, אני לא חושב שתהיה לזה השפעה".

על העומס שמוטל על הקבוצה בליגה ובאירופה אמר המאמן: "אפשר ללכת בשתי החזיתות, כולם עושים רוטציה, אני לא חושב שאפשר אחרת. עד היום עשיתי רוטציה, היו משחקים שקצת נפגענו מזה בליגה, וברגע שנתייצב ותהיה לנו איזושהי היררכיה נרוויח את כל השחקנים".

כשנשאל לגבי השתלבותם של השחקנים החדשים בסגל אמר לוי: "שחקני הרכש בתהליך של חיבור. להביא עשרה שחקנים ולהוציא שישה זה לוקח זמן. יש לנו קבוצה צעירה שצריכה את הזמן שלה, כל השחקנים שבאו צריכים ללמוד מה זה מכבי חיפה, אבל אני מאמין שאנחנו בכיוון הטוב, צריך רק זמן וסבלנות".

יומיים לפני המשחק, שאלקה מיהרה למנות את הוב סטיבנס למאמנה

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully