וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טמפה ביי השתוותה לבוסטון

27.9.2011 / 8:41

הרייז ניצחו 2:5 את היאנקיז, בעוד הרד סוקס הפסידו בבולטימור, סנט לואיס החמיצה הזדמנות להגיע לאטלנטה. גיין מחוץ לשיקגו

בסוף זה הגיע, טמפה ביי מוכנה לעקיפה, כשאחרי לילה סוער של בייסבול השתוותה במאזן לבוסטון. המשמעות: הקרב על הכרטיס האחרון לפלייאוף ב-AL יוכרע בכל מקרה ביום רביעי, היום האחרון של העונה, וייתכן שאפילו נראה משחק הכרעה, אולי גם שניים (אם סנט לואיס תשתווה לאטלנטה), בין המתמודדות.

ג'וש בקט מבוסטון שוב לא הצליח לנצח את הנמסיס שלו בולטימור, וארבע ריצות של האוריולס באינינג השישי, כולל הומראן בתוך הפארק של רוברט אנדינו, סיימו את הסיפור שלו עם הפסד 6:3. הרייז ניצחו את ניו יורק יאנקיז 2:5 וכעת יש להם ולבוסטון מאזן שווה.

סנט לואיס החמיצה הזדמנות פז להשתוות לאטלנטה, שהפסידה לפילדלפיה 4:2. לו היו הקרדינלס מנצחים ביוסטון הם היו משווים את המאזן, אבל הם הפסידו 5:4 באינינג העשירי מבאנט של איינג'ל סאנצ'ז, שהכניס הביתה את בריאן בוגוסביץ'. לברייבס יתרון של משחק אחד בקרב הזה.

שיקגו וייט סוקס ואוזי גיין כבר לא. הגרביים הודיעו כי המאמן לא ימשיך בשורותיהם, לאחר עוד עונה שהסתיימה מוקדם מחוץ למירוץ הפלייאוף. גיין והקבוצה היו אמורים לדון בהארכת חוזה, אולם בווייט סוקס יפנו לכיוונים אחרים. הוא מאמן את שיקגו מ-2004 והצעיד אותה לזכייה בוורלד סירייס ב-2005. הווייט סוקס ניצחו הלילה את טורונטו 3:4.

יתר תוצאות הלילה:

דטרויט - קליבלנד 0:14
מינסוטה - קנזס סיטי 7:3
לוס אנג'לס איינג'לס - טקסס 4:3
סיאטל - אוקלנד 2:4
סן פרנסיסקו - קולורדו 1:3
סן דייגו - שיקגו קאבס 0:2
אריזונה - לוס אנג'לס דודג'רס 4:2
מילווקי - פיטסבורג 9:8
פלורידה - וושינגטון 6:4
ניו יורק מטס - סינסינטי 6:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully