וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אביחי ידין הורחק משלושה משחקים באירופה

הקשר שילם ביוקר על ההרחקה מול ראפיד בוקרשט, איגייבור יחזור במקומו להרכב. קשטן מתכנן קישור אחורי מעובה מול לגיה

בשורות רעות להפועל תל אביב. היום (שני) הקבוצה קיבלה הודעה מאופ"א על כך שהקשר אביחי ידין הורחק משלושה משחקים במסגרת הליגה האירופית ולא יעמוד לרשותו של דרור קשטן עד המחזור החמישי בשלב הבתים. כזכור, קשר האדומים הורחק בדקה ה-88 במשחק מול ראפיד בוקרשט, לאחר שבעט ברומאו סורדו, שבעצמו בעט בידין, והשניים ספגו כרטיסים אדומים.

על פי העונש, ידין יחמיץ חוץ מהמשחק מול לגיה ורשה גם את שני המפגשים מול פ.ס.ו איינדהובן ויחזור רק לפני משחק החוץ מול ראפיד בוקשרט. למרות ההרחקה, ידין ייצא עם הקבוצה לפולין, אך כאמור לא יוכל ליטול חלק בגין ההרחקה.

בתוך כך, הפועל תל אביב החלה בהכנות לקראת המפגש מול לגיה ורשה ביום חמישי, במסגרת המחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית. דרור קשטן תרגל לראשונה את ההרכב שאמור לפתוח במשחק, כששינוי אחד מסתמן עם חזרתו של נוסא איגייבור על חשבון ידין המורחק, אחרי שנעדר מההתמודדות מול הפועל חיפה עקב מחלה. בנוסף, המאמן מתכנן שינוי במערך ויעבור למעשה לשחק עם קישור מרכזי מעובה, בו מירקו אורמוש מצד ימין ומחמוד עבאס מצד שמאל יסייעו לקשר האחורי שי אבוטבול, בעוד איגייבור יוצב מאחורי החלוצים.

קשטן ימשיך לתת קרדיט בעמדת המגן הימני לעמרי קנדה, למרות שנאעל חוטבא יהיה כשיר למשחק. המאמן כבר הראה קטעי וידאו של הפולנים לשחקניו באסיפה, אך טרם ערך תדרוך טקטי. ב-6:00 בבוקר תמריא הקבוצה לוורשה וצפויה לערוך שני אימונים בפולין.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully