וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: סטפן שצ'פוביץ' עושה רושם טוב

הדס גרינברג

26.9.2011 / 15:11

שחקנים בקבוצה פירגנו לחלוץ הסרבי, שערך את הופעת הבכורה שלו במשחק נגד נתניה. שגיב כהן עשוי לבקש לעזוב בינואר

בהפועל עכו יחלו היום (שני) בהכנות לקראת משחק החוץ נגד הפועל פתח תקוה בשבת. בקבוצה מציינים כי חלוץ הרכש הטרי, סטפן שצ'פוביץ', עושה רושם טוב עד כה. הסרבי קיבל את הדקות הראשונות שלו בליגה בהפסד של הפועל עכו למכבי נתניה במחזור האחרון, כאשר נכנס בדקה ה-53. שחקנים בקבוצה ציינו "יש לו תנועה טובה ונראה כי הוא יוכל לתרום לנו בחלק ההתקפי למרות שחובת ההוכחה עוד לפניו". כזכור, על אף פתיחת העונה החיובית של עכו בקבוצה חיפשו זמן רב אחר חלוץ מרכזי ובצוות המקצועי מקווים כי אכן שצ'פוביץ' יעשה את העבודה. עד כה כובשי השערים המובילים הם ניקולאס פלצ'וק עם שלושער מול הפועל חיפה, סינטאיהו סלליך שכבש עד כה צמד, כמו גם משה מישאלוב שתרם שני שערים.

החלוץ הקמרוני, לואיס זומא, שלא סיפק את הסחורה בהזדמנויות שניתנו לו, ירד לספסל וקשה לראות מתי ישוב להרכב. מי שעדיין לא מוצא את מקומו בקבוצה השנה הוא שגיב כהן, שממעט לקבל את ההזדמנות מאלי כהן. בשבועיים האחרונים הקשר שב לסגל, אך לא שותף. לא מן הנמנע כי אם עד ינואר לא יחול שינוי במעמדו, הוא יבקש לעזוב. לקשר חוזה עד לתום העונה הנוכחית. באשר לחוליית ההגנה בקבוצה מקווים כי פדליס דימקאו הפצוע ישוב כמה שיותר מהר. כמו שזה נראה כרגע הבלם שסובל משבר מאמץ ייעדר לפחות עוד שלושה שבועות. כזכור, במשחק האחרון הורגש בפרט חסרונו כאשר אדי גוטליב הצעיר, שממלא את מקומו, התקשה להתמודד עם ההתקפה המהירה והכישרונית של נתניה.

בקבוצה מייחסים חשיבות רבה למשחק נגד הפועל פתח תקוה בשבת לאחר אובדן הנקודות הבייתיות מול נתניה, מה שהוריד את הקבוצה שהיתה כבר במקום הרביעי למקום השביעי בליגה.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully