וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "קאלה ישב כמו גבר על הספסל"

שביט אלימלך החמיא לשוער הוותיק שימשיך בהרכב: "הראינו הרבה רצון, בלי ניצחון ותצוגה יפה מול ב"ש זה לא שווה"

ימים לא פשוטים עוברים על הפועל חיפה, אבל בשבת הצליחה הקבוצה סופסוף לאסוף נקודה ראשונה בליגה לאחר שישה מחזורים. בסיום המשחק בבלומפילד, הרשו עצמם האדומים מהכרמל הרישו לעצמם לחייך אחרי ה-0:0 מול סגנית האלופה הפועל תל אביב. בחיפה מאוד מרוצים ממשחק ההקרבה אתמול של השחקנים ומקווים כי התוצאה תוציא את הקבוצה לדרך חדשה.

מי שקיבלו את מירב השבחים היו שחקני הבית: אושרי רואש, גל אראל, רן אבוקרט, יוסי דורה, הישאם כיוואן, יובל אבידור והקפטן הוותיק איל טרטצקי שאתמול הוכיחו כמה הקבוצה חשובה להם. אולם מעל לכולם היה קאלה דרשלר, שפתח לראשונה העונה בהרכב, והוכיח כי גם בגיל 37 הוא עדיין נכס לכל קבוצה: "מגיע שאפו לקאלה שהביא לנו את הנקודה הראשונה", הודה עוזר המאמן שביט אלימלך בסיום המשחק.

"לא הייתי משתמש במילים כמו שלא ספרנו אותו עד עכשיו, אבל בקיץ היינו צריכים לפנות כסף מהתקציב בכדי להביא שחקנים אחרים כי ככה זה בהפועל חיפה. יש בעיה של כסף והבאנו את רן קדוש שהוא שוער פנטסטי. קאלה ישב כמו גבר על הספסל והוכיח את עצמנו באימונים ויצא מצב שהוא שיחק ונתן תצוגה ואנחנו שמחים על זה".

אלימלך המשיך: “בסך הכל אנחנו יכולים להיות מרוצים אחרי חמישה הפסדים שברובם נראינו לא טוב, טקטית איכותית, במשחק הזה כבר הראינו דברים אחרים כמו רצון של שחקנים ואני מקווה שזו הנקודה שתיתן לנו ביטחון להמשך. יש לנו הרבה יותר עומק בספסל והתחרות עושה את השחקנים יותר טובים ויותר מחוייבים. באנו למשחק עם שחקנים שלא רק רוצים לעשות תוצאה טובה, אלא גם רוצים לנצח, אבל אנחנו לא טמעים ומרוצים מהנקודה".

בשבת (17:00) יארחו האדומים את הפועל באר שבע לקרב תחתית: "עכשיו הראש שלנו בבאר שבע וזה משחק על שש נקודות כמו שאומרים", סיכם עוזר המאמן. "בלי ניצחון על באר שבע בבית עם תצוגה יפה, שום דבר לא שווה. אני לא יודע אם טעינו בשחקני הרכש, אבל עיבנו את הסגל ובמשחק שיחקו שישה שחקנים שלא שיחקו כמעט העונה. אני מקווה שאיתם נראה טוב יותר במחזורים הבאים".

נראה כי אחרי הנקודה אתמול שירזי ימשיך לתת קרדיט לאותו הרכב גם במשחק מול באר שבע בשבת. בחיפה יודעים כי כל משחק קריטי בשלב זה וידרשו מהשחקנים את אותה מחויבות שהראו אתמול בבלומפילד.

צפו בהצגה של קאלה מול הפועל ת"א
הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully