וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר יצחקי: "הגיע הזמן לבדק בית בליגה"

25.9.2011 / 10:53

בעלי עירוני רמת השרון לא אהב את האדום מול חיפה, השלישי העונה. בקבוצה ביקרו את ההרכב של זפרן: "רומולו לא בכושר"

בעירוני ניר רמת השרון היו מאוכזבים מאוד אתמול ממשחק ההפסד בקרית אליעזר (5:0). האכזבה הייתה פחות מאיבוד הנקודות אלא יותר מהתבוסה הצורבת ומהעובדה כי הקבוצה ספגה כרטיס אדום בפעם השלישית העונה בפתיחת המשחק, מה שגמר מבחינתה את המשחק כולו. מומי זפרן אמר אחרי המשחק: "לעולם לא נוכל לדעת מה היה ב-11 שחקנים. חיפה קבוצה מצויינת ולעמוד מולה בחסרון מספרי זה משחק ללא ערך. גם לאחר ההרחקה הגענו למצבים אבל אחרי המחצית כבר לא יכולנו לעמוד מולם". בחדר ההלבשה אמר זפרן: "אין מה לעשות, באנו ועשינו הכל, אנחנו חייבים לראות איך נמנעים מהסיטואציות של 10 שחקנים. ככה זה לא יכול להימשך", אמר המאמן, "אנחנו מאבדים עבודה של שבוע שלם בהרחקות האלה".

ברמת השרון טענו כי אמנם לאבי סופר הגיע אדום אך העבירה נעשתה מחוץ לרחבה ולא היה צריך לשרוק לפנדל. הבעלים מאיר יצחקי הוסיף על כך: "בסך הכל אני מרוצה מהשבוע הזה, אבל לא היינו צריכים להתפרק ככה. אולי אנחנו עדיין לא בשלים לשלושה משחקים בשבוע בליגת העל, אבל אם תסתכל אז עם 11 שחקנים על המגרש התוצאות שלנו מצויינות. קל להרחיק שחקנים לרמת השרון ולשרוק נגדה לפנדלים וכנראה שאנחנו משלמים מחיר על זה שאנחנו חדשים בליגת העל, אבל גם הגיע הזמן שמי שצריך יעשה בדק בית".

שחקנים ברמת השרון השמיעו בסיום המשחק ביקורת על העובדה שזפרן בחר שלא לעלות בהרכב שניצח את מכבי תל אביב עם נאור פסר בקישור והעדיף במקומו את רומולו בהתקפה ואמרו: "אולי רומולו עוד יהיה טוב, אבל הוא חלוד ולא בכושר, ובמשחק שדורש כל כך הרבה הגנה וטקטיקה כמו בקרית אליעזר חבל היה להרוס את מה שהצליח בשני המשחקים האחרונים. להוציא שחקן מהקישור ולהכניס חלוץ שלא בכושר, הלכנו רחוק קצת". בשבת הבאה תפגוש הקבוצה את קרית שמונה באיצטדיון וינטר. יניב לביא צפוי לחזור מפציעה ולהחליף את אבי סופר שהורחק.

מכבי חיפה הביסה את עירוני רמת השרון 0:5

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully