וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: רוח צפון-מזרחית

תומר ספירשטיין

24.9.2011 / 16:46

הבתים בעלי היריבות המרה ביותר ב-NFL ייפגשו במחזור השלישי. במוקד: פילדלפיה מול הג'איינטס, שיקגו-גרין ביי

אחרי המחזור השני, שהציג לנו כמה הפתעות נעימות מול כמה הפתעות ממש לא נעימות, מגיע בסערה המחזור השלישי ואיתו כמה משחקי יריבות קשים, כשהדגש הוא על שני הבתים בעלי היריבות הגדולה בליגה - בתי הצפון והמזרח של ה-NFC המתחדש. האלופים מגרין ביי יצאו למשחק חוץ בשיקגו למפגש מול הדובים, מינסוטה תקווה להוציא ניצחון ראשון העונה מול ההגנה המעניינת של דטרויט, ניו אינגלנד תצא לשוט-אאוט בבאפלו, שם לא צפוי משחק עם הגנות, וטמפה ביי הצעירה תארח את אטלנטה, כשהיא יודעת שעכשיו זה הזמן שלה להראות שהיא יכולה לתת פייט בבית הדרום.

מייקל ויק, שחטף בומבה בשבוע שעבר, צפוי לחזור ולפתוח עבור האיגלס שיארחו את הג'איינטס, ואילו טוני רומו, שקיבל חור בריאה בניצחון המותח על סן פרנסיסקו, יארח את היריבים הגדולים מוושינגטון, שרוצים לחורר לו גם את הריאה השניה, בלילה שבין שני לשלישי. מבחינת הניחושים שלנו, שמרנו על אותו יחס, כשגם בשבוע שעבר פגענו עם 10 מ-16 (20 מ-32 בסך הכל, 62.5 אחוזי דיוק). בכל מקרה, זה מה שמכינות לנו הרשתות:

קליי מת'יוס חוגג עם שחקני גרין ביי פאקרס. Kevin Cox, GettyImages
יוצאים למשחק מפתח בשיקגו. שחקני גרין ביי/GettyImages, Kevin Cox

FOX:

20:00: פילדלפיה - ניו יורק ג'איינטס

23:05: טמפה ביי - אטלנטה

METV:

20:00: באפלו - ניו אינגלנד

23:15: שיקגו - גרין ביי

5+ לייב:

23:05: אוקלנד - ניו יורק ג'טס

ESPN:

3:15, בין ראשון לשני: אינדיאנפוליס - פיטסבורג

3:30, בין שני לשלישי: דאלאס - וושינגטון

קאם ניוטון שחקן קרוליינה פנת'רס. Ralph Freso, AP
מה עם ניצחון ראשון העונה? קאם ניוטון/AP, Ralph Freso

הגיעה שעת המבחן (שעה ראשית: 20:00)

באפלו (0:2) - ניו אינגלנד (0:2)

לחובבי המכללות, המשחק הזה יהיה דומה מאוד למה שהם מכירים. קרי - אין יותר מדי הגנות, אבל ההתקפות, או-הו, ההתקפות! טום בריידי, בדרך לעונת שיא בקריירה, מוביל את ההתקפה הטובה ביותר בליגה ובמאזן 1:17 מול הבילס אבל יחסר את ארון הרננדז הפצוע, מה שיפיל את נטל תפקיד הטייט-אנד על רוב גרונקובסקי, ואולי יזכה את אוצ'וסינקו בכמה תפיסות העונה. ממול, ריאן פיצפטריק גם הוא עם משחק אווירי משובח וההתקפה השביעית בליגה, ינסה להפתיע את ההגנה החלשה של ביל בליצ'ק.

תחזית: לבילס יש נטייה לבעוט לעצמם בדלי מול הפאטס. ניצחון לניו אינגלנד.

קרוליינה (2:0) - ג'קסונוויל (1:1)

כמה מילים כבר נשפכו על קאם ניוטון, ועדיין - מדובר ברוקי שבינתיים מוביל את ההתקפה השנייה בטיבה בליגה.סטיב סמית' כאילו קיבל זריקת נעורים, ומשחק המסירה לא נראה כל כך טוב מאז שנותיו היפות של ג'ייק דלהום. ג'קסונוויל, לעומת זאת, החליטה לשים את מבטחה בידיו של בליין גאברט הצעיר, כשהוא יודע שמאחוריו נמצא מוריס ג'ונס-דרו. מה שמפתיע הוא שלמרות ההתקפה המפתיעה לטובה של הפנתרים, הם עדיין ללא ניצחון, והיגוארים, עד כמה שהם נראים נורא, במאזן חצוי.

תחזית: שני הנתונים הללו ישתנו. ניצחון לקרוליינה.

סינסינטי (1:1) - סן פרנסיסקו (1:1)

הניינרס לא הצליחו לנצח בשבוע שעבר את דאלאס, וזה למרות שהם חוררו לטוני רומו את הריאה. הבאנגלס לא הצליחו לנצח בשבוע שעבר בדנבר, וזה למרות שהם שיחקו מול הברונקוס. עכשיו סינסי תזכה למשחק ביתי, לראשונה העונה, כשאנדי דלטון הצעיר ינסה להמשיך להפתיע, זאת למרות שג'ורדן שיפלי סיים את העונה. בניינרס עדיין יפתח אלכס סמית'.

תחזית: לא מהמרים על אלכס סמית'. ניצחון לסינסינטי.

קליבלנד (1:1) - מיאמי (2:0)

לפני חודשיים, אף אחד לא היה נותן לבראונס סיכוי לצאת מאינדיאנפוליס עם ניצחון. אבל אז הלך פייטון מאנינג, נכנס קרי קולינס, והשאר היסטוריה. מיאמי פתחה את העונה עם שני הפסדי בית, וכעת תקווה להשיג ניצחון ראשון במשחק חוץ, משהו שהם דווקא לא כאלה גרועים בו, וזה אומר דרשני לקהל בפלורידה. קליבלנד התעללה בק"ב של יריבתה בשבוע שעבר והשאירה אותו על חמישים אחוזי השלמה בלבד, וצ'אד הני - לא המניה הכי בטוחה בשוק - חייב להיזהר ולשים את הכדור בידיים הנכונות.

תחזית: הדולפינים אולי גרועים, אבל בקליבלנד הם ייראו יותר גרועים. ניצחון לבראונס.

שחקן מינסוטה וייקינגס דונובן מקנאב. Andy King, AP
מה עם ניצחון ראשון העונה/AP, Andy King

מינסוטה (2:0) - דטרויט (0:2)

הליונס כבר עם שני ניצחונות בכיס אחרי שרמסו בשבוע שעבר את קנזס סיטי האומללה. מת'יו סטאפורד נראה מצוין כשהוא בריא, וההגנה, בראשות סו, נראית ממש כמו גוב אריות. מינסוטה הצליחה בשבוע שעבר לשמוט ניצחון מול טמפה ביי, וזה למרות משחק טוב של אדריאן פיטרסון. כעת, ייפגשו שני הקצוות של בית הצפון, כשדונובן מקנאב יודע שהוא חייב להתחיל לספק את הסחורה.

תחזית: הגיע הזמן באמת. ניצחון למינסוטה.

ניו אורלינס (1:1) - יוסטון (0:2)

הטקסנס הצליחו לגרום לניצחון קל להיות קשה ממה שהיה צריך בשבוע שעבר, ואילו הסיינטס הצליחו לגרום למשחק קשה על הנייר להיראות פשוט. בינתיים, ווייד פיליפס יכול לגזור קופון על התצוגה ההגנתית של יוסטון בשני המשחקים הראשונים של העונה, אבל בואו נודה באמת - זו לא הייתה חוכמה. עכשיו יצטרך פיליפס באמת להראות את כישוריו, כשינסה להשיג את הכדור עבור מאט שאוב, ומולו יתייצב דרו בריס האימתני, שפירק בשבוע שעבר את הגנת הברס.

תחזית: משחק מותח, בסופו בריס מנצח את פיליפס. ניצחון לניו אורלינס.

פילדלפיה (1:1) - ניו יורק ג'איינטס (1:1)

האיגלס הראו בשבוע שעבר, שעם כל הכבוד למייק קפקא, בלי ויק זה פשוט לא זה. אתם יכולים להיות בטוחים שהג'איינטס, שעוד זוכרים את ההתפרקות שלהם ברבע הרביעי במפגש בין הקבוצות אשתקד (שהביאה להדחתם מהפלייאוף) ינסו להגיע לויק במטרה להוציא אותו מהמשחק כמה שותר מוקדם. מצד שני, אחרי סיפור ההתחזות שלהם, הם צריכים להיזהר מהשופטים, שיחפשו אותם בפינות.

תחזית: אם ויק ניצח הגנה בריאה של הג'איינטס, הוא ינצח אותם פצועים. ניצחון לאיגלס.

טנסי (1:1) - דנבר (1:1)

אין משחק ריצה? אין בעיה. מאט האסלבק הראה בשבוע שעבר ששום דבר בליגה הזו כבר לא יפחיד אותו, כשריטש את ההגנה המפחידה של בולטימור. קייל אורטון, מצד שני, הצליח לחלץ בשיניים ניצחון בכורה העונה מול סינסי. כעת, שתי הקבוצות תיפגשנה, כשכריס ג'ונסון יקווה להתחיל להראות למה הגיע לו חוזה מפלצתי, כשאחרי שני משחקים עדיין לא הצליח לרשום מאה יארדים או טאצ'דאון.

תחזית: הפעם יצליח. ניצחון לטנסי.

מייקל ויק שחקן פילדלפיה איגלס. John Amis, AP
קדימה, הגיע הזמן להתאושש. מייקל ויק אחרי הבומבה/AP, John Amis

למי למי, יש יותר כבוד (שעה ראשית 23:05-23:15)

אוקלנד (1:1) - ניו יורק ג'טס (0:2)

הג'טס יכולים לבוא מעודדים למשחק באוקלנד, לאחר שבשבוע שעבר פירקו, רמסו וכתשו קבוצת ריצה אחרת (ג'קסונוויל), ואוקלנד, גם היא יותר טובה מג'קסונוויל, היא עדיין קבוצת ריצה שנתנה לפרד ג'קסון לרוץ עליה כמו יוסאין בולט כשהוא רואה מצלמות. למארק סאנצ'ז אולי אין את המספרים של ריאן פיצפטריק, אבל לג'טס עדיין יש משהו שלבאפלו אין, וזו הגנה. הגנה מעולה אפילו. משהו שמקפאדן עדיין לא פגש העונה.

תחזית: זה יהיה משחק כתישות, אבל ניצחון לג'טס.

סן דייגו (1:1) - קנזס סיטי (2:0)

אנטוניו גייטס חוזר הביתה מאוכזב מפוקסבורו, שם נעצר כליל. ומה מרפא את הפצעים יותר טוב מזמן - נכון, קנזס סיטי. גייטס הערים על הצ'יפס יותר טאצ'ים מאשר מול כל קבוצה אחרת בליגה, וכמו שזה נראה כרגע, יש לו סיכוי טוב מאוד להנחית עליהם השבוע יותר נקודות ממה שהעמיס עליהם כל הקריירה. פיליפ ריוורס נראה לא בפוקוס מול האין הגנה של הפטריוטס, וכעת גם הוא יוכל למצוא את האיזון הדרוש בליגה הזאת.

תחזית: שמתם לב שאין התייחסות בכלל לקנזס סיטי, כן? ניצחון לסן דייגו.

סט. לואיס (2:0) - בולטימור (1:1)

השאלה הגדולה היא איזו בולטימור נזכה לראות השבוע - זו שריסקה את פיטסבורג לגורמים, או זו שנתנה לטנסי לעבור עליה? ג'ו פלאקו וריי רייס יפגשו את הראמס, שנראים כמו קבוצה שיכולה לעשות משהו, אבל לא השנה. אד ריד וריי לואיס, לעומת זאת, יפגשו לראשונה את סאם בראדפורד, שהצליח לגרום לשחקני הג'איינטס להביך את עצמם בשבוע שעבר, למרות שהפסיד בסוף המשחק, וכעת הולך הבחור הצעיר מאוקלהומה לפגוש הגנה אימתנית.

תחזית: אל תצפו לזיוף פציעות אצל ריי לואיס ושות'. ניצחון לבולטימור.

שיקגו (1:1) - גרין ביי (0:2)

עוד מפגש מפתח בבית הצפון של ה-NFC, כשהברס יארחו את האלופים. הגנת הברס, חזקה בדרך כלל, הובכה בשבוע שעבר בידי דרו בריס, כשגם ההתקפה לא נראתה מי-יודע-מה. ג'יי קאטלר ממשיך לאכול דשא, ומול הפאקרס וקליי מת'יוס זה יהיה כואב בהרבה, גם אם קאם ניוטון הביך אותם מעט במחצית הראשונה במחזור הקודם. ניק קולינס סיים את העונה בגרין ביי, אבל איבודו של הסייפטי לא יגרום לקאטלר להיראות כמו יריבו על המגרש, ארון רוג'רס. רוג'רס ממשיך להיראות כמו מנהיג השושלת החדשה בליגה, כשג'ורדי נלסון הצעיר ממשיך לעזור לגרג ג'נינגס.

תחזית: ניצחון לגרין ביי.

סיאטל (2:0) - אריזונה (1:1)

אז מי הקבוצה החלשה בליגה - אינדי או סיאטל? אל אינדי נגיע תיכף, אבל הקבוצה של פיט קרול פשוט נראית זוועה. צ'ארלי ווייטהרסט, אותו רכשו הסיהוקס תמורת סכום עתק, עדיין לא מסר העונה, ואם מול אריזונה הוא לא יקבל את דקות המשחק שלו, תעלה השאלה הברורה. הקארדס, מצידם, מצליחים להישאר בינתיים עם הראש מעל המים ולהישאר תחרותיים במשחקיהם, בעיקר בזכות משחקים סולידים של קווין קוב.

תחזית: כן, הסיהוקס עד כדי כך גרועים. ניצחון לאריזונה.

טמפה ביי (1:1) - אטלנטה (1:1)

הפאלקונס נראו בשבוע שעבר כמו הקבוצה שחשבו שהם ייראו, אחרי המבוכה במחזור הפתיחה, כשעצרו את מייקל ויק וניצחו את האיגלס. עכשיו יוצאים מאט ריאן וחבריו לפלורידה, כשרודי ווייט חייב להתחיל לתת תפוקה, כשאחרי שני משחקים יש לו פחות ממאה יארדים ורק ט"ד אחד. מי שכן נותן תפוקה הוא טוני גונזאלס, שפשוט בלתי נגמר. הפעם הם פוגשים את ג'וש פרימן המצוין, כשלצידו לה-גארט בלאנט המפגיז על הקרקע. הבאקס רוצים לתת יריבות לפאלקונס ולסיינטס, וזו ההזדמנות הראשונה שלהם העונה.

תחזית: נלך על הפתעה. ניצחון לטמפה ביי.

לה גארט בלאנט שחקן טמפה ביי באקנירס. Brian Blanco, AP
רוצים לתת פייט בבית הדרום. לה-גארט בלאנט והבאקס/AP, Brian Blanco

זה הולך להיות כואב

אינדיאנפוליס (2:0) - פיטסבורג (1:1) - 3:15, בין ראשון לשני

כאילו שהפסד בבית לקליבלנד לא הספיק, כעת מארחים הקולטס הפצועים את ביג בן והסטילרס, שבשבוע שעבר השתיקו את סיאטל - ככל הנראה הקבוצה היחידה בליגה שנראית רע יותר מהקולטס - ונראים חזקים מתמיד. אם פייטון היה על המגרש זה עוד היה יכול להיות פייט מהנה, אבל בלעדיו זה פשוט לא זה. רג'י וויין, שעוד תופס כדורים פה ושם, הולך להיפגש מול הגנה קשוחה הרבה יותר מזו של הבראונס, ואילו רשארד מנדנהול הולך לפגוש הגנה שמלכתחילה לא הייתה טובה מול הריצה. זה הולך להיות כואב. כואב מאוד. למי שיישאר ער למשחק הזה, מומלץ למרוח על העיניים קרם נגד טחורים. כן, על העיניים.

תחזית: נו באמת. ניצחון לפיטסבורג.

דאלאס (1:1) - וושינגטון (0:2) - 3:30, בין שני לשלישי

רקס גרוסמן אמר בפתיחת העונה שהרדסקינס יקחו את הבית, ובינתיים הם מובילים אותו עם מאזן מושלם. עכשיו יצאו הרדסקינס למשחק מול היריבה הגדולה שלהם בדאלאס, כשטוני רומו אמור לחזור מפציעה ולפתוח גם השבוע, כשהוא חייב לגרום לקו ההתקפה שלו לשמור עליו, אחרת יסיים את העונה מוקדם מהזמן שסיים אותה אשתקד. פליקס ג'ונס, שטרם עשה משהו העונה, יקבל הזדמנות נוספת מול הגנת הריצה של וושינגטון, אם כי עדיין לא בטוח אם יהיה כשיר, כמו גם מיילס אוסטין והסנטר פיל קוסטה. דיאנג'לו הול, הקורנר של הסקינס, כבר הצהיר שהוא מתכוון ללכת בכל הכוח על הצלעות של רומו והכתף של פליקס ג'ונס, כך הולך להיות חם בטקסס.

תחזית: לא יאמן, ניצחון נוסף לרקס גרוסמן והרדסקינס.

פוטבול בוואלה! ספורט

טוני רומו שחקן דאלאס קאובויס. Marcio Jose Sanchez, AP
בוושינגטון רוצים עוד קצת מזה. רומו פצוע/AP, Marcio Jose Sanchez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully