וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: שלוש אלופות במכה אחת

24.9.2011 / 12:35

טקסס זכתה ב-AL מערב, מילווקי ב-NL מרכז ואריזונה ב-NL מערב, בלילה סוער שבו הרוויחה בוסטון למרות שלא שיחקה

פחות משבוע לתום עונת הבייסבול, נסגרו הלילה (בין שישי לשבת) מספר קצוות, כששלוש אלופות בתים הוכתרו והשאירו רק את המאבק על הוויילד קארד פתוח, כשגם הוא מתחיל להתבהר.

ב-AL מערב הבטיחה טקסס ריינג'רס אליפות שנייה ברציפות, כשניצחה את סיאטל 3:5. ב-NL מרכז עשתה זאת מילווקי ברוורס לראשונה מאז 1982, כשנעזרה בהומר בן שלוש ריצות של ריאן ברון באינינג השמיני כדי לנצח את פלורידה 1:4. ב-NL מערב, אריזונה הדיחה את סן פרנסיסקו מהכתר, כשגברה עליה בקרב ישיר 1:3 ופתחה פער בלתי מחיק של שבעה משחקים בין השתיים. השלוש מצטרפות אל אלופות בתים אחרות שהכריעו את העסק מבעוד מועד - ניו יורק יאנקיז, דטרויט טייגרס ופילדלפיה פיליז.

וכך, נותרנו עם הקרבות על הוויילד קארד, שם צברו בוסטון ואטלנטה יתרון משמעותי. הברייבס ניצחו בוושינגטון 4:7, בעוד סנט לואיס מפסידה לשיקגו קאבס 5:1, וכעת הפער ביניהן עומד על שלושה משחקים כשלסיום העונה נותרו חמישה. ב-AL, הסיפור מעניין עוד יותר - הרד סוקס היו אמורים לשחק מול היאנקיז, אולם המפגש נדחה. בוסטון ראתה כיצד ברנדון מורו מטורונטו מנחיל הפסד רביעי בחמישה משחקים לטמפה ביי, 1:5, עם שבעה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים. בנוסף, ג'רד וויבר על הגבעה לא הספיק ללוס אנג'לס איינג'לס, שהפסידו לאוקלנד 3:1. ההפרש של בוסטון מטמפה ביי עומד על 2.5 משחקים ומהאיינג'לס על 3.5, כך שאנהיים כמעט מחוץ למשחק.

יתר תוצאות הלילה:

קליבלנד - מינסוטה 5:6
שיקגו וייט סוקס - קנזס סיטי 11:1
דטרויט - בולטימור 3:4
סן דייגו - לוס אנג'לס דודג'רס 2:0
פיטסבורג - סינסינטי 3:4
יוסטון - קולורדו 2:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully