וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - הפועל חיפה: נוסא איגייבור חולה וייעדר

הקשר הניגרי מחוץ לסגל של קשטן, שי אבוטבול צפוי לתפוס את מקומו. האורחת מחפשת נק' ראשונות (שבת, 17:00, ספורט 2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* אם בתחילת המילניום היה נדמה כי הפועל חיפה היא הכבשה השחורה של הפועל, כשבשלוש עונות מתוך עשרה משחקים ניצחו האדומים מהכרמל בשישה, מאז שחזרה החיפאית לליגת העל המאזן בין השתיים עומד על 1:3 לטובת התל אביבית.

* ההפסד הגבוה ביותר של חיפה מאז שעלתה חזרה לליגה הבכירה היה בעונה שעברה בבלומפילד כאשר ספגה חמישה שערים ללא מענה מסגנית האלופה. בין הכובשים רק סלים טועמה נשאר בקבוצה, איתי שכטר, בן שהר וערן זהבי עושים בינתיים חיל באירופה.

* חיפה מציגה את ההגנה השניה הגרועה בליגה ואילו לתל אביבית ההתקפה השנייה הטובה בליגה.

*טוטו תמוז ועומר דמארי הבקיעו יותר ממחצית השערים של הפועל בליגה. לכל אחד מהם שלושה שערים במאזן.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

למרות עומס המשחקים על הפועל תל אביב, נראה כי המאמן דרור קשטן מצא את ההרכב איתו ירוץ בתקופה הקרובה וגם אחרי שני משחקים השבוע, קשטן לא מתכנן שינוי בהרכב הקבוצה. שינוי שנכפה עליו הוא הוצאתו של נוסא איגייבור מההרכב בשל מחלה. הקשר הניגרי יהיה מחוץ לסגל ושי אבוטבול יפתח במקומו, לצידו של אביחי ידין במרכז הקישור יחד עם מחמוד עבאס שישחק על הקו השמאלי.

מירקו אורמוש שסבל אתמול מכאבים בשתי רגליו, גם יהיה כשיר ויפתח על כנף ימין. שני הקפטנים, וואליד באדיר ושי אבוטבול, ימשיכו לפתוח על הספסל כשטוטו תמוז ישאיר גם מחר את סרט הקפטן על ידו. קשטן עצמו הפתיע את השחקנים באסיפת הקבוצה, שכללה יום הולדת לאפסנאי אלי בואנו.

המאמן הראה לחניכיו וידאו של גמר טורניר ארצות הברית הפתוחה בטניס והביא כדוגמא את הטניסאי מספר אחד בעולם כרגע, נובאק דג'וקוביץ': "זו דוגמא אמיתית לווינריות ולרצון להיות תמיד הכי טוב. לא משנה כמה הוא עייף הוא תמיד שם הכל בצד ונותן הכל על המגרש ואני מצפה מכם לאותו דבר", המאמן גם הזהיר את חניכיו מהמצב של הפועל חיפה: "הם יבאו להתגונן וישחקו עם הרבה שחקנים מאחורי הכדור, אנחנו חייבים לשחק עם הרבה סבלנות והנעת כדור חכמה".

הפועל חיפה:

שבוע ממש לא פשוט עבר על הפועל חיפה שהוסיפה למאזנה עוד שני הפסדים ועדיין לא הצליחה לאסוף נקודה אחת בליגה בחמישה מחזורים. כרגע, גם אם האדומים מהכרמל יפסידו מחר, ככל הנראה המאמן ניצן שירזי ימשיך בתפקידו, אלא אם כן יחליט הוא בעצמו להתפטר.

בכל אופן, שירזי, שערך אתמול אסיפה קשה לחניכיו, מתכנן מהפכה של ממש בהרכב הקבוצה עם לא פחות משבעה שינויים. דרשלר קאלה ישוב להרכב במקומו של רן קדוש שהציג יכולת חלשה מול הפועל עכו. כמוהו, גם הבלם אושרי רואש שסיים לרצות הרחקה של ארבעה משחקים ישוב להרכב במקומו של ליאור ז'אן המאכזב. הקפטן אייל טרטצקי שעבר לגבס קל ידו ישוב במקום שרון לוי שקיבל אתמול נזיפות חמורות מהמאמן.

השינויים המשמעותיים בחיפה והמפתיעים ביותר יהיו הופעת הבכורה של יובל אבידור בהרכב יחד עם גל אראל שהחלים לגמרי מפציעתו וישחק לצידו של יוסי דורה בקישור. בין היחידים שימשיכו בהרכב הוא ולדימיר גלושצ'ביץ' החלוץ החדש ורן אבוקרט. כשהישאם כיוואן ישחק על הכנף השמאלית ואלירן ג'ורג' גם בהופעת בכורה בהרכב בליגה יפתח כמגן הימני על חשבונו של מועין חלאיילה.

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: נוסא איגייבור

בהפועל תל אביב בינתיים מרוצים מהזרים החדשים שהגיעו לקבוצה. מחר תפגוש סגנית האלופה את הפועל חיפה שתגיע כחיה פצועה ותרכז את מירב מאמציה במרכז המגרש ולכן איגייבור שלא הרשים כל כך מול באר שבע חייב מחר להפגין הרבה יותר פיזיות במרכז המגרש כי האדומים מהכרמל מתכננים משחק עם הרבה הקרבה.

הפועל חיפה: גל אראל

לא פעם שמענו מאמנים ופרשנים טוענים כי היום הקישור האחורי של הקבוצה הוא למעשה התפקיד הכי חשוב בכדורגל המודרני. מחר ישוב גל אראל להרכב אחרי היעדרות ארוכה מהמגרשים עקב קרע ברצועת הברך ויהיה אולי הבורג המרכזי לצידו של דורה בקישור במניעת ההתקפות של האדומים מתל אביב. משחק חזק וטוב של הקשר ואולי חיפה תשיג לפחות נקודה ראשונה בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה, ביוואן פרנסמן, מריו פצ'אלקה, גל שיש, אביחי ידין, שי אבוטבול, מירקו אורמוש, מחמוד עבאס, טוטו תמוז, עומר דמארי.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, אלירן ג'ורג', אושרי רואש, גולן חרמון, אייל טרטצקי, יוסי דורה, גל אראל, רן אבוקרט, הישאם כיוואן, יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully