וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - מכבי נתניה: בנימין יסופסל מול האקסית?

הדס גרינברג

23.9.2011 / 13:59

חן עזרא עשוי לפתוח במקומו של הקשר, שפוגש את קבוצתו האחרונה (שבת, 19:00). שצ'פוביץ' יעמוד לראשות אלי כהן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* המאזן בין שתי הקבוצות בעשור האחרון זהה. לכל אחת שתי ניצחונות ושני הפסדים כאשר שלושה מפגשים נוספים הסתיימו בתיקו.

* בעונה החולפת לא הצליח ראובן עטר לנצח את אלי כהן כאשר המשחק בקופסא הסתיים בניצחון 1:3 לעכו והמשחק בסיבוב השני הסתיים ללא שערים. כל הכובשים מהעונה החולפת עזבו את קבוצותיהם כאשר אחד מהם, מוחמד כליבאת, עשה הקיץ את הדרך ההפוכה מעכו לנתניה.

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

ה-2:4 על הפועל חיפה ביום רביעי העלה חיוכים רבים בקרב שחקני הפועל עכו ובפרט בקרב המאמו אלי כהן, שחשש מהמהפכה שנוצרה לו בסגל בעקבות עזיבת שחקנים רבים בקיץ. אמנם במחזור האחרון פתחו רק שני שחקנים מהעונה החולפת, אבל המאמן טביעת האצבע של המאמן ניכרת היטב.

בקבוצה מקווים שניקולאס פלצ'וק שלוהט בתקופה האחרונה ואף כבש שלושער ברביעי ימשיך ביכולת הטובה. חלוץ הרכש הטרי סטפן שצ'פוביץ' יעמוד לראשונה לראשותו של כהן שצפוי להשתמש בו. על אף הדברים הטובים גם כאב ראש לא קטן למאמן שאיבד בשבוע האחרון שני שחקני הרכב מחוליית ההגנה שלו: כאשר רן קוז'וך גמר את העונה בעקבות קרע ברצועה ואילו פידליס דימקאו סובל משבר מאמץ ויעדר בשלושת השבועות הקרובים לפחות. הבלם הצעיר אדי גוטליב שפתח באמצע השבוע ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב לצידו של ניסו קפילוטו. כהן הזהיר את שחקניו באימון המסכם מהמתפרצות המהירות של נתניה ומהחוליה הקדמית המוכשרת שלהם.

מכבי נתניה:

אחרי התיקו הביתי מול בית"ר ירושלים באמצע השבוע, הקבוצה של ראובן עטר מקווה לשמור על מאזן מושלם במשחקי החוץ. בנתניה מצפים למשחק קשה לאור היכולת הטובה של עכו בתקופה האחרונה. אמיר אדרי שפתח בהופעת בכורה בהרכב באמצע השבוע ימשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות וכפי שזה נראה כרגע רק משהו חריג או יכולת חלשה של אדרי יחזירו לאלכס מרטינוביץ' את אפודת השוער הראשון.

חן עזרא שמציג שיפור ביכולתו בשבועיים האחרונים עשוי לחזור להרכב הפותח ואם כך יקרה זה יהיה על חשבונו של בן בנימין. עבור בנימין זה יהיה מפגש הראשון מאז עזב את עכו בקיץ האחרון. מריאנו קפוראלה שאיבד את מקומו בהרכב שוב יפתח על הספסל כשליאוניד קרופניק ועמרי בן הרוש יתפקדו כבלמים. ליאור ראובן וטובארנו פינאס ישלימו את חוליית ההגנה. בקבוצה מקווים שאחמד סבע שכבש שלושה שערים בשני המחוזרים האחרונים ימשיך ביכולת הטובה ובכיבוש השערים. כמו בנימין, גם כליבאת יפגוש מחר את האקסית שלו והוא ימשיך בחלק הקדמי לצד סבע.

יעמדו למבחן

הפועל עכו: אדי גוטליב

הבלם הצעיר יקבל בפעם השלישית את הקרדיט במרכז ההגנה של אלי כהן. מול החוליה הקדמית המהירה והכישרונית של מכבי נתניה, ייאלץ גוטליב להוכיח כי זה לא גדול עליו ושיש על מי לסמוך גם בהיעדרו של פידליס המנוסה.

מכבי נתניה: אמיר אדרי

אמנם כבר ערך את הופעת הבכורה שלו ביום רביעי האחרון בין הקורות, אך אם יצליח לשמור על שער נקי (נתניה ספגה העונה שער בכל משחק רשמי) הוא ללא ספק יחזיר את הביטחון לחוליית ההגנה שלו שלא הרגישה מספיק בטוחה עם מרטינוביץ'.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, אדי גוטליב, ניסו קפילוטו, אלירן דנין, משה מישאלוב, נבוישה מרינקוביץ' (סטפן שצ'פוביץ'), אלכסנדר דוידוב, גיא דיין, ניקולאס פלצ'וק, סינטאיהו סלליך.

מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, טובארנו פינאס, קובי דג'אני, בן בנימין (חן עזרא), ניר נחום, פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת, אחמד סבע.

הפועל עכו בוואלה! ספורט
מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully