וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - בני סכנין: "הניצחון על חיפה לא היה מקרי"

שלומי דורה לא מתכנן שינויים לקראת המשחק בשבת מול עירוני קרית שמונה (19:30). רן בן שמעון מקווה לדף חדש עם הקהל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* 18 מפגשים התקיימו בין שתי הקבוצות עד היום והמאזן הוא חד צדדי לטובת סכנין שמובילה עם 12 ניצחונות לעומת 2 בלבד של קרית שמונה. 4 משחקים נוספים הסתיימו בתיקו.

* הניצחון האחרון של קרית שמונה על סכנין היה באוגוסט 2010. הכובשים היו אדריאן רוצ'ט, שיפתח גם מחר, ואופיר חמו שעזב את הקבוצה בקיץ. הניצחון האחרון והיחיד של קרית שמונה על סכנין בדוחא קרה הרחק בשנת 2007 במסגרת הליגה הלאומית.

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

הקבוצה מתייצבת למשחק מול סכנין אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, כשהיריבה מגיעה מעודדת במיוחד אחרי ניצחון גדול על מכבי חיפה באמצע השבוע. שלומי אזולאי צפוי להיכלל לראשונה בסגל הקבוצה, מאז הצטרף למועדון לפני כשלושה ימים. קיימת אפשרות שהוא אפילו יפתח בהרכב. מי שצפוי לשוב לספסל הוא הבלם שיר צדק, כאשר סאלח חסארמה הוותיק שקיבל מנוחה בתיקו מול ראשון לציון, ישוב למרכז ההגנה לצדו של איתן טיבי.

בקבוצה מקווים לסבלנות מהקהל הביתי שלא פסק מלקלל ולשרוק בוז לקבוצה בתיקו מול אשדוד. כזכור, במשחק המדובר הקהל הוציא את רן בן שמעון משלוותו תוך שהוא מגיב לאוהדים הכעוסים. יהיה מעניין לראות איך יסתדר הפעם המאמן עם האוהדים קצרי הסבלנות. אחד השחקנים שבן שמעון שם עליהם דגש באסיפה המסכמת הוא מהראן ראדי, שנמצא בתקופה מצויינת בסכנין.

בני סכנין:

אחרי הניצחון על האלופה באמצע השבוע בסכנין לא יודעים נפשם מרוב אושר. ארבע שנים עברו מאז פתיחת הליגה הטובה של הקבוצה ונראה כרגע כי בקבוצה מאמינים שהם יוכלו לשחזר את אותה עונה שהביאה את אלישע לוי למעמד שלו היום. יחד עם זאת, בסכנין יודעים כי קרית שמונה נמצאת בלחץ ותגיע להילחם מחר ולכן חשוב מאוד לשלומי דורה להוריד את שחקניו לקרקע אחרי הניצחון ביום רביעי ופתיחת הליגה הטובה של הקבוצה. דורה לא מתכנן שינויים בהרכב שפתח מול חיפה ורן רול ימשיך לקבל את הקרדיט על חשבונו של אוהד קדוסי. "בואו נראה כי הניצחון על חיפה לא היה במקרה", אמר דורה לחניכיו. "עכשיו זה המבחן שלנו ואני רוצה שנמשיך את רצף הניצחונות". אגב, הנהלת סכנין התנצלה היום בפני סארי פאלח על התנהגות אוהדיה כלפיו במשחק ביום רביעי.

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: בריאן חרסיסיץ'

כבר מזמן נחשב לבאנקר של רן בן שמען בהרכב. בתקופה הלא טובה שעוברת קבוצתו, הוא יצטרך לטרפד את היריב שלוהט בזמן האחרון, מהראן ראדי. אם יצליח בכך הוא ללא ספק יוסיף הרבה נקודות זכות, שאולי אפילו יביאו אותו בהמשך לקבוצה בכירה יותר.

בני סכנין: עידן ויצמן

עירוני קרית שמונה, שלא פתחה את העונה בצורה טובה, תבוא מחר במטרה אחת ברורה - להסתער על השער של סכנין. עד כה ההגנה של סכנין לא היתה יציבה, אבל כניסתו של ויצמן לעמדת הבלם מול מכבי תל אביב והעובדה שהקבוצה לא ספגה מול חיפה נתנו הרבה יותר שקט בחלק האחורי ואם סכנין רוצה עוד שלוש נקודות, הרבה מזה יהיה תלוי ביכולת של הבלם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: דני עמוס (איתמר ניצן), אלעד גבאי, סאלח חסארמה, איתן טיבי, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע (שלומי אזולאי), רביד גזל, שמעון אבוחצירא, ברק בדש.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, פיטר אמבמבה, עידן ויצמן, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, חאמד גנאים, רן רול, קוסטדין אזורוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully