וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל פ"ת: להסתדר עם מה שיש

הירושלמים מתרגלים לסגל הנוכחי ומתכוונים לשמור על מאזן ביתי מושלם גם אחרי הקבוצה של לנדאו (19:30, ספורט2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שבעה ניצחונות בלבד ב-42 משחקים, זה המאזן של הפועל פתח תקוה מול בית"ר בחוץ.

* במפגש האחרון בין בית"ר להפועל פתח תקוה בעונה שעברה ברמת גן נוצחה בית"ר 1:0. את פתח תקוה אימן אז... יובל נעים.

* במפגש הראשון של העונה שעברה בין השתיים ניצחה פתח תקוה 0:2 בטדי. את צמד השערים כבש דודו ביטון.

* בית"ר ניצחה את שני משחקי הבית הראשונים שלה העונה, מה שעשתה רק פעם אחת בעשור האחרון. במידה ותנצח מחר ניצחון ביתי שלישי ברציפות, יהיה זה משהו שעשתה רק פעם אחת ב-20 השנים האחרונות, בעונת 2000/01 תחת הדרכתו של אלי גוטמן.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

השינוי היחיד בהרכב בית"ר לקראת המשחק מחר צפוי להיות חזרתו של קובי מויאל להרכב לאחר פציעה, וזה על חשבונו של אביתר ברוכיאן. במהלך האימון המסכם תירגל המאמן יובל נעים גם את אופיר קריאף ועדן נחמני בהרכב, אך היה זה חלק מההחלטה לתת מנוחה לשחקנים כמו עמית בן שושן ודן אייבנדר. שחקנים כמו קריאף, נחמני ושי מוטאי צפויים להשתלב במהלך המשחק בכדי להתמודד עם הקושי של השחקנים לעמוד בקצב המשחקים בחצי השעה האחרונה.

הפועל פתח תקוה:

הסיפור הפיקנטי במשחק הזה הוא המפגש בין יובל נעים להפועל פתח תקוה. במועדון המלאבסי אמרו הבוקר: "מצד אחד, מבחינה מקצועית הוא קיבל כאן במה ויצר לעצמו שם טוב. מצד שני, שמו הוכתם בגלל פרשת הכדור המרכזי. הוא לא ישכח את זה לעולם. מחר הוא יבוא עם רצון גדול יותר לנצח". ההפתעה הגדולה היא שהקבוצה החליטה לא לערוך אימון הבוקר (שישי). לנדאו הודיע לחניכיו כי האימון המסכם ייערך רק מחר בבוקר, כלומר ביום המשחק.

לנדאו נאלץ להתמודד שוב עם בעיות בחלק ההתקפי. עד שהמפרקים אישרו את החתמת משה ביטון, באה הנהלת הפועל חיפה ושעה לפני תום מועד ההעברות טרפדה את העברת החלוץ. לנדאו ימשיך לשחק עם שני חלוצים צעירים, אור פישביין ואוראל אדרי. אנדרה קלדיירה הברזילאי לא יהיה בסגל מאחר ועדיין לא קיבל את השחרור הבינלאומי שלו. הדבר לא מונע ממנו לשחק בקבוצה, אבל מלנדאו עוד שחקן בסגל. אסף בן מוחה יפתח שוב מהספסל.

יעמדו למבחן

אבירם ברוכיאן - בית"ר ירושלים

ההתקפה של בית"ר מתקשה מאוד מתחילת העונה וזה לא חדש שחסרים שחקנים מחץ. היחיד שיכול לחפות על כל הבעיות האלה, לשלוט במרכז השדה, להניע את האגפים וההתקפה הוא ברוכיאן ואם הוא יעשה את זה גם מחר, אוהדי בית"ר ימשיכו לעשות שמח.

גיא צרפתי - הפועל פתח תקוה

ההפסד לבני יהודה הוכיח שגיא צרפתי הופך העונה לשחקן החשוב ביותר של הפועל פתח תקוה. באופן מפתיע, הכנסת הכדורים הגאונית לחלוצים והמנהיגות במרכז המגרש לא מחלישה את המנהיגים האחרים שלידו, אלא מחזקת אותם. לפני שלנדאו הגיע להפועל פתח תקוה, הוא שמע עצות מכמה גאונים שקראו לו להעיף את הקשר לאלתר, בגלל סיבות לא מקצועיות. לנדאו הלך עם האמת שלו, והשאיר את השחקן הכי חשוב בקבוצה. בינתיים זה משתלם לו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש: אלי דסה, תומר בן יוסף, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן: דן אייבנדר, קובי מויאל, שי חדד, סטיבן כהן, אבירם ברוכיאן: עמית בן שושן.

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי, פביאן סטולר, דניאל אדו, יגאל אנטבי, ג'ונתן אסוס, אייל שן, יניב לוזון, גיא צרפתי, אוראל אדרי, אור פישביין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully