וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סנט לואיס עשתה בוסטון

23.9.2011 / 11:59

הפסידה למטס 8:6 לאחר שהובילה 2:6 באינינג התשיעי. ניצחון לטמפה ביי, הפסד לאיינג'לס, אריזונה כמעט בפנים

לא רק בוסטון רד סוקס לא מסוגלת להשלים את העבודה, גם סנט לואיס קרדינלס, הנאבקת על מקום בוויילד קארד ב-NL, רשמה אמש (חמישי) פישול ענק. הציפורים האדומות שיחקו מול ניו יורק מטס והיו צריכות לנצח כדי לצמק את הפער מאטלנטה למשחק אחד. סנט לואיס הובילה 2:6 בכניסה לאינינג התשיעי, אבל הבולפן שלה לא יכול היה לעשות דבר מול המטס. ג'ייסון מוטה, שסגר בהצלחה לאחרונה, הרשה שלוש ריצות, מארק ז'פז'ינסקי העלה גם הוא שחקנים לבסיס ופרננדו סאלאס אפשר לווילי האריס סינגל בן שתי ריצות כדי להשלים 6:8 כואב לזכות המטס. הפער בין הקרדינלס לברייבס עומד כעת על שני משחקים.

אריזונה לא שיחקה הלילה, אבל הפסד סן פרנסיסקו 8:2 בלוס אנג'לס לדודג'רס פתח פער בן שישה משחקים, כשנותרו עוד שישה לשחק. זה אומר שהדיאמונדבקס יחגגו כבר בסוף השבוע העפלה לפלייאוף. יוסטון ניצחה את קולורדו 6:9 ו-וושינגטון את פילדלפיה 1:6.

ב-AL, היאנקיז נתנו למספר כוכבים לנוח וטמפה ביי ניצלה זאת כדי להביס אותם 8:15 ולצמק את הפער מבוסטון לשני משחקים. מי שעוד יכלו להתקרב הם האיינג'לס מאנהיים, שהובילו 1:3 בטורונטו אבל הפסידו לאחר 12 אינינגים 4:3. שישה משחקים לתום העונה הפער שלהם מהרד סוקס עומד על שלושה משחקים, והמשימה כעת קשה בהרבה. אוקלנד הכריעה את טקסס 3:4 ודחתה את חגיגות הריינג'רס.

עוד משחקים ב-AL: קליבלנד - שיקגו וייט סוקס 2:11, דטרויט - בולטימור 5:6, מינסוטה - סיאטל 2:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully