וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - רמה"ש: גולסה לא בסגל, דה חסוס בהרכב

אלישע לוי יבצע שינויים במשחק נגד רמת השרון (שבת, 19:30). גולסה ינוח בגלל עומס, דגני יסופסל, כהן יפתח במרכז ההגנה. גם גדיר ב-11. המאמן: "ראיתם למה רמת השרון מסוגלת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מעולם לא נערך מפגש בין הקבוצות במסגרת רשמית, לא בגביע ולא בליגה.

* מאז נובמבר 2010 (ההפסד במשחק האליפות 2:0 להפועל תל אביב), מכבי חיפה נוצחה רק פעם אחת בביתה. היריבה: מכבי נתניה.

* העולה החדשה מגיעה לקרית אליעזר לאחר שני ניצחונות רצופים, על הפועל באר שבע בחוץ ומכבי תל אביב בבית בתוצאה זהה של 1:3.

* גיא ליפקה, המגן הימני הפותח של מומי זפרן, היה קפטן קבוצת הנוער של מכבי חיפה.

* אלן מסודי חתם במכבי חיפה לשלוש שנים ב-2006, אך אחרי פחות משנה שוחרר בשל בעיות משמעת.

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

אחרי האסיפה אמש בה ביקש הנשיא יעקב שחר לא להדליף את דבריו לתקשורת, במכבי חיפה מנסים לשמור על פרופיל נמוך לקראת המשחק נגד רמת השרון. הפעם, לפי התרגול הטקטי, אלישע לוי יבצע רוטציה חלקית ולא מהפך של ממש בהרכב. המאמן החליט לאפשר לקשר אייל גולסה לנוח, והשאיר אותו מחוץ לסגל בטענה כי הופעל עליו עומס רב אחרי ששיחק 90 דקות בכל אחד מארבעת המשחקים האחרונים. "זה משחק חדש עם תקוות חדשות ורוח חדשה. אני מקווה מכאן נצא לדרך חדשה. ראיתם למה הקבוצה הזאת מסוגלת בשבועיים האחרונים", אמר אלישע לוי לשחקניו באסיפה, תוך שהוא מכוון לניצחונות שלה בבאר שבע ומול מכבי תל אביב. על פי ההרכב שתורגל, עלי עוסמאן ימשיך לפתוח במקום משומר ואיציק כהן יפתח במרכז ההגנה במקום אוראל דגני. טאלב טואטחה יחזור להרכב יחד עם גוסטבו בוקולי, שלאחרונה פחת מעמדו בקבוצה, וכמובן עם יניב קטן, מוחמד גדיר וויאם עמאשה שחוזרים ל-11.

ולדימיר דבאלישווילי יפתח על הספסל ולא תורגל ב-11. סיידו יאיא ימשיך להיות אחד הבאנקרים הגדולים של אלישע לוי. תמיר כהן וחן עזריאל, שאכזבו במשחק האחרון, יחכו להזדמנות אחרת. לאור האכזבה מעזריאל, אלון תורג'מן צפוי לקבל הזדמנות במחצית השניה.

עירוני רמת השרון:

ברמת השרון ניסו השבוע להוריד את השחקנים לקרקע אחרי ההצגה הגדולה נגד מכבי תל אביב. בקבוצה יודעים היטב שמכבי חיפה במצבה היא חיה פצועה ומדובר במשחק שהסיכויים להוציא בו נקודות אינם גבוהים, אך אמונה תמיד יש במועדון. המאמן מומי זפרן אמר לשחקנים: "יצאנו מתקופה לא קלה, אבל אסור לנו לשכוח אותה וצריך תמיד לזכור שהיא יכולה לחזור אם לא נשמור על הדרך שלנו. בואו נסיים את השנה העברית יפה וכמובן נמשיך זאת בשנה הבאה שתבוא עלינו לטובה".

בנוגע לקטע המקצועי, זפרן צפוי לפתוח עם אותו ההרכב שניצח את מכבי תל אביב ביום רביעי פרט לשיבוצו של אבי סופר כבלם על חשבונו של יניב לביא הפצוע. על אף העובדה שתירגל את רומולו בהרכב על חשבון נאור פסר, זפרן עדיין חושב שרומולו עדיין לא בכושר מספק ל-90 דקות וצפוי לפתוח עם פסר בקישור. תומר סוויסה שכבש שלושה שערים בשני המשחקים מאז הגיע יפתח כחלוץ כשמאחוריו ימשיכו לשחק ברוך דגו ואלן מסודי.

יעמדו למבחן

ויאם עמאשה - מכבי חיפה

אחרי שפתח את העונה עם רביעייה בנתניה, נראה שהעומס על החלוץ רק הלך וגבר. השערים נגד גנק והפועל פתח תקוה יצרו רף ציפיות חדש עבור אחד החלוצים הטובים בישראל שלא משחק בנבחרת רק בגלל בעיה בדרכון. באותה נשימה, בחלק מהמשחקים העונה עמאשה נעלם לדקות רבות, כפי שקורה לחלוצים גדולים ממנו, ובחיפה יודעים שהעונה תקום ותיפול על האפקטיביות שלו בהתקפה. עם שלושה צמדים ופעמיים בהם כבש שלושער מאז העונה שעברה, הוא מסוגל להעמיד את עצמו למבחן דומה גם באירופה. לקראת שאלקה ואחרי עוד שער שהוסיף לרזומה מול ראשון לציון, מי בכלל מסוגל לעצור אותו כשהוא בהרכב? אולי רמת השרון?

עירוני רמת השרון: גל ניר

קשה להאמין שרמת השרון תמשיך להבקיע שלישיות כמו בשני המשחקים האחרונים גם בקרית אליעזר. חיפה צפויה לתת את כל מה שיש לה ולהעמיד את גל ניר בלא מעט מצבים קשים שידרשו ממנו למתוח איברים ולהוכיח יכולת גבוהה אם הוא רוצה לחזור עם נקודות.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: בויאן שראנוב; עלי עוסמאן, איציק כהן, סארי פלאח, טאלב טוואטחה; סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, מוחמד גדיר; ויאם עמאשה, מרלון דה חסוס

עירוני רמת השרון: גל ניר, גיא ליפקה, סביטי ליפנייה, אבי סופר, עמיר נוסבאום, גל בראל, יוסי אופיר, נאור פסר, ברוך דגו, אלן מסודי, תומר סוויסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully