וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: הפועל חיפה טירפדה את עסקת ביטון

22.9.2011 / 19:42

במועדון כבר סיכמו עם החלוץ ומיהרו כדי להעבירו בבקרת התקציבים, אבל ברגע האחרון הודיעה קבוצתו: "הוא נשאר"

חלוץ הפועל חיפה, משה ביטון (29), לא הצטרף הערב (חמישי) להפועל פתח תקוה. לאחר ההתעניינות שגילתה הקבוצה בשחקן אמש, הבוקר הגיש המועדון הצעה רשמית להפועל חיפה, שהחליטה לשחררו. אלא שברגע האחרון, לאחר שהפועל פתח תקוה כבר הגיעה לסיכום עם החלוץ ואצה להעבירו בבקרת התקציבים, הודיעו אנשי הפועל חיפה כי הם חוזרים בהם והשחקן ממשיך איתם.

"יש לנו קבוצה טובה, אבל בלי חלוץ עם ניסיון שישדרג אותנו יהיה קשה לשרוד בליגה", אמרו מוקדם יותר שחקנים בקבוצה שקיוו לראות את משה ביטון מצטרף. "בעונה שעברה היו חלוצים כמו דודו ביטון ואלון תורג'מן. הפער בין הסגל של העונה לזה של העונה שעברה הוא עצום".

כזכור, אתמול בדקה הקבוצה אפשרות לצרף גם את משה בן לולו ממ.ס. אשדוד, אבל זו דרשה עבורו דמי השאלה בגובה 35אלף דולר, סכום שלא היה מקובל על ראשי המועדון.

הקבוצה פנתה גם למוראד אבו ענזה מבני לוד. פתח תקוה צירפה אתמול את אנדרה קלדיירה הברזילאי ושני שחקנים צעירים, המגן הימני שי סופר מבית"ר טוברוק ואת הקשר האחורי של הפועל תל אביב, דור סעדון.

הבקרה התקציבית שפתחה אתמול בהליכי הוצאה לפועל כנגד בטוחות בגובה 600 אלף שקל, התבקשה להסיר את תביעתה לקבלת הכספים. עו"ד שי אליאס, המייצג את החברה שהפקידה את הכספים, הבהיר כי אין צורך במימוש הבטוחות משום שהקבוצה לא חרגה מתקציבה.

(עדכון ראשון: 15:37)

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully