וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-11 של המחזור

22.9.2011 / 14:54

רמת השרון מפגיזה בהגנה ובהתקפה, סכנין מכניסה עוד נציגים מלבד ראדי והסינדרלות של המחזור החמישי מככבות בהרכב

ברק יצחקי, מכבי תל אביב, בין שחקני עירוני רמת השרון יניב לביא, גל ניר. קובי אליהו
שקט ובטוח בין הקורות. גל ניר עוצר את ברק יצחקי ומכבי תל אביב בדרך לנבחרת המחזור/קובי אליהו

שוער והגנה

שוער: גל ניר. גדל במכבי תל אביב, אך החלום להיות השוער הראשון שלה לא יצא לפועל. בנה את עצמו חזרה יפה מאוד בשנה שעברה ברמת השרון והשנה ממשיך לעשות זאת, כשאתמול שיחק עם הרבה שקט ומנע מספר הזדמנויות קורצות של מכבי תל אביב, בדרך להפתעת המחזור.

מגן ימני: גיא ליפקה. ליפקה הוא בכלל בלם שגדל במכבי חיפה והיה לקפטן קבוצה הנוער שלה. רמת השרון בונה עליו לטווח ארוך והחתימה אותו בקיץ לשלוש שנים. במחזורים האחרונים מומי זפרן נותן לו קרדיט כמגן, והילד מספק את הסחורה ועושה עבודה שקטה ובטוחה וכמובן אחראי על הפריצה והכדור לברוך דגו בשער השני.

בלם: פיטר אמבמבה. בחלק מהמשחקים של סכנין עד היום היכולת של השחקן הדאיגה מעט את הצוות המקצועי, אך בסך הכל הקונגולזי שהגיע מאקדמיק סופיה עושה עבודה מצויינת והופך לאט-לאט לשחקן המשמעותי ביותר בהגנת בני סכנין.

בלם: סביטי ליפנייה. הבלם שטייל ברחבי ליגת העל והלאומית הוכיח כמה הוא שחקן משמעותי ונכס עבור כל קבוצה בה הוא משחק. מכבי תל אביב לחצה וניסתה לחזור למשחק מול רמת השרון, אך ליפניה ביום ענק יירט את ההתקפות הצהובות פעם אחר פעם.

מגן שמאלי: אלירן דנין. פעם שנייה העונה ב-11 של המחזור. שוב משחק מצויין של דנין, שמצטרך באופן קבוע להתקפה ושותף כמעט לכל מתפרצת של עכו ,ייצר מספר מצבים קורצים והיה מעורב בשער.

נבוישה מרינקוביץ' שחקן הפועל עכו (משמאל) חוגג שער עם אלירן דנין. אדריאן הרבשטיין
גם בזכות אלירן דנין/אדריאן הרבשטיין

קישור

קשר: ג'ואל דמאו. הפגיעה בזרים היא אחד הכלים הכי משמעותיים שיש לשלומי דורה להציג העונה. הקשר הצרפתי ממשיך לשמור על יציבות, מאוד דומיננטי במרכז המגרש ויחד עם מהראן ראדי וחלאיילה יוצרים קישור אגרסיבי, דינאמי ואולי היעיל ביותר של סכנין בשנים האחרונות. ולא, הוא לא מהמשפחה של משה דמאיו.

קשר: מהראן ראדי. האיש החליט לא לעזוב את נבחרת המחזור ולהיתקע כאן באופן קבוע. שישה שערים בחמישה משחקים, מאזן טוב יותר מזה של דודו ביטון בוויסלה קרקוב וראדי הוא בסך הכל קשר אחורי, אבל למעשה הוא המנוע של כל הניצחונות והנקודות של בני סכנין. מחלץ כדורים, מוציא קדימה, מאיים על השער וכמובן מבקיע ולוקח אחריות.

קשר: ברוך דגו. המשחק שדגו כל כך חיכה לו. לא בגלל שזה מכבי תל אביב אלא בגלל שזה משחק מול קבוצה גדולה ודגו למעשה חזר אתמול לתודעה כשחקן שיש לו עוד מה למכור בכדורגל הישראלי. השילוב שלו עם מסודי ותומר סוויסה מצויין וכשרומולו ייכנס לכושר, תהיה לרמת השרון רביעייה קדמית מהשורה הראשונה בליגת העל.

קשר: סינטאיהו סלליך. פעם שנייה ברציפות ב-11. אחרי שבשבוע שעבר היה מצויין נגד הפועל תל אביב, השבוע הדברים באים לידי ביטוי בתוצרת בזכות ההוצאה לפועל של ניקולאס פלצ'וק, כשהשילוב בין השניים היה אתמול קטלני במיוחד ועשוי להביא את השינוי ההתקפי שאלי כהן לא מפסיק לדבר עליו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני בני סכנין אחמד קאסום, מהראן ראדי, פיטר אמבמבה חוגגים שער. אדריאן הרבשטיין
והוא בכלל קשר אחורי. ראדי כובש ורץ לחגוג/אדריאן הרבשטיין

חלוץ: תומר סוויסה. נזרק מקרית שמונה וחודש שלם לקח לו למצוא קבוצה שתקלוט אותו. מומי זפרן התעקש והקשר-חלוץ הוכיח אתמול שכאשר הוא מתרכז אך ורק בכדורגל, הוא מהשחקנים היותר איכותיים שיש בליגה שלנו.

חלוץ: ניקולאס פלצ'וק. החלוץ היהודיארגנטינאי של הפועל עכו כבש אתמול שלושה שערים ובישל עוד אחד. יש מה להוסיף?

ניקולאס פלצ'וק שחקן הפועל עכו. ברני ארדוב
נו, לא חשבתם שנבחרת המחזור לא תכלול את ניקולאס פלצ'וק אחרי הופעה כזו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully