וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול מכללות: מפגשים קשים בצמרת

תומר ספירשטיין

22.9.2011 / 13:25

המחזור הרביעי במכללות מפגיש בין המדורגות הבכירות ליריבות קשות. אוקלהומה תארח את מיזורי, אלבמה את ארקנסו

המחזור הרביעי בפתח דלתנו, כשיש לנו אמנם מעט שידורים, אבל השבוע לא חשובה הכמות, אלא האיכות. אוקלהומה מול מיזורי ולואיזיאנה סטייט מול ווסט וירג'יניה זה הספק לא רע. כמו כן, יש לנו כמה כניסות חדשות לדירוג, בעיקר מישיגן ודנארד רובינסון, אבל גם לא מעט משחקים מעניינים ומותחים בין מדורגות. הולך להיות חם.

מייקל פורד שחקן לואיזיאנה סטייט. LM Otero, AP
מייקל פורד והטייגרס בעוד מפגש בשידור ישיר/AP, LM Otero

בצמרת הדירוג

אוקלהומה (1) - מיזורי (ראשון, 3:00, FOX)

הסונרס יצאו בשלום מהמשחק הקשה בפלורידה, וכעת הם מארחים את הקבוצה המגמגמת של מיזורי. שוב ההגנה של בוב סטופס תצטרך לסגור את המגרש, כיוון שהתקפת הטייגרס שמה 38 נקודות למשחק. לא פשוט, אבל הסונרס יבואו עם נקבמה בעיניים, לאחר שבמפגש הקודם אשתקד, הטייגרס ניצחו.

ווסט וירג'יניה (16) - לואיזיאנה סטייט (2) (ראשון, 3:07, ESPN)

הטייגרס מלואיזיאנה חזרו למקום השני בדירוג, והפעם הם יוכלו גם לשמור עליו אם ינצחו במורגנטאון את הקבוצה הבכירה של הביג-איסט השנה. לא משחק פשוט, שכן המאונטנירס אוהבים לשים הרבה נקודות על הלוח. מצד שני, אם הבחורים של לס מיילס הצליחו לעצור את אורגון, הם יכולים גם לעצור את ווסט וירג'יניה. כן, זה ניחוס.

אלבמה (3) - ארקנסו (14)

עוד משחק צמרת צפוי לנו בטוסקלוסה, כששני המאמנים שברחו מה-NFL נפגשים, וניק סייבן מארח את בובי פטרינו. כל מפגש ב-SEC הוא מפגש מאוד קשה, והשנה ארקנסו נראים על-אמת. לא פשוט.

בויזי סטייט (4) - טולסה

מה כבר אפשר עוד לומר על קלן מור ושאר השחקנים של כריס פיטרסון? שהם הולכים לנצח את המשחק הזה, במשחק שכדאי לשים עליו אובר (למהמרים).

ויסקונסין (6) - דרום דקוטה

ראסל ווילסון וחבריו לא אמורים להיתקל בקשיים מיוחדים במדיסון. הלאה.

טקסס A&M (8) - אוקלהומה סטייט (7)

משחק צמרת בביג-12, כשהאגיס יארחו את הקאובויס במשחק על הכבוד של הביג-12. המפגשים הללו מתאפיינים בהמון נקודות (בשנה שעברה - 35:38 לאוקלהומה סטייט), ולשם שינוי מי מהקבוצות אמיתית.

וויומינג - נברסקה (9)

טיילור מרטינז וחבריו יוצאים למשחק שהם אמורים לקחת בשתי ידיים ולשים הרבה נקודות. האם זה יקרה? לא בטוח, הם עדיין קצת מקרטעים.

אריזונה - אורגון (10)

אריזונה חטפה בראש בשבוע שעבר. האם היא תצליח לתת פייט לברווזים, שנתנו בראש במחזור הקודם? זה יהיה יותר קשה ממה שזה נראה, בטח כשהמשחק בטוסון, אריזונה.

להמייקל ג'יימס שחקן אורגון (למטה) עם דרון קאמינגס שחקן אורגון (למעלה). don ryan, AP
להמייקל ג'יימס והדאקס יוצאים למוקש בטוסון/AP, don ryan

ספורייר הולך על הכבוד

קלמסון (21) - פלורידה סטייט (11)

משחק מעניין מבית היוצר של ה-ACC, כשהחבר'ה של ג'ימבו פישר ינסו להתגבר על ההפסד הכואב לאוקלהומה בשבוע שעבר, בעוד שהטייגרס מקלמסון דווקא נראו חדים מאוד בניצחון על אובורן.

דרום קרוליינה (12) - ואנדרבילט

סטיב ספורייר לא מקבל מספיק קרדיט על מה שהגיימקוקס שלו עושים, והגיע הזמן לתת לו את זה. המשחק מול ואנדי, שפירקה בשבוע שעבר את אול' מיס. לקומודורס יש לו"ז מאוד קשה, כשלאחר הגיימקוקס ייאלצו לנסוע לאלבמה ולארח לאחר מכן את ג'ורג'יה. רחמים.

מארשל - וירג'יניה טק (13)

קנטאקי - פלורידה (15)

ביילור (17) - רייס

דרום פלורידה (18) - טקסס אל פאסו

TCU (20) - פורטלנד סטייט

סטיב ספורייר מאמן מכללת דדרום קרוליינה (ימין) עם מארק ריכט מאמן מכללת ג'ורג'יה (שמאל). John Amis, AP
לא מספיק גבוה. ספורייר/AP, John Amis

נכנסו לדירוג

מישיגן (22) - סן דייגו סטייט

הנה הגיעו אלינו הוולוורינס, הישר למקום ה-22. דנארד רובינסון פוגש קבוצה שתעשה לו הרבה צרות, ונראה שיהיה לנו פה שוט-אאוט, היות ושתי הקבוצות אוהבות לשים נקודות על הלוח - והרבה.

אריזונה סטייט - דרום קליפורניה (23)

הטרוג'אנס חוזרים לדירוג, אחרי שסופסוף הם ניצחו בצורה מרשימה בשבוע שעבר (17:38 את סירקיוז). מצד שני, זה משחק ממש לא פשוט, מול קבוצה שאמורה ללכת רחוק השנה בפאק-12. חבל שאין לנו שידור, כי המפגשים האלה בדרך כלל מהנים מאוד.

אילינוי (24) - מערב מישיגן

אילינוי, שניצחה בשבוע שעבר את אריזונה סטייט, נכנסה לדירוג במאזן מושלם עד כה, והפייטינג אילייניי לא צפויים להיתקל בבעיות מיוחדות.

ג'ורג'יה טק (25) - צפון קרוליינה

גם הצרעות מג'ורג'יה נכנסות לדירוג (שימו לב שמהמקום ה-21 יש לנו רק כניסות חדשות לדירוג), ופוגשת את הקבוצה שהתחילה במכת ההשעיות, כשבשנה שעברה חצי קבוצה הושעתה בשל הטבות לא חוקיות ורמאות בלימודים. שתי הקבוצות במאזן מושלם, כך שזו שתנצח תהיה בדירוג. ככל הנראה.

פיטסבורג - נוטר דאם (שבת, 19:00, ESPN)

נכון, שתי הקבוצות לא מדורגות, אבל השידור הישיר יאפשר לנו לצפות ברסיבר הבכיר בדינה (מייקל פלויד מהאייריש), וכל שידור הוא סיבה למסיבה.

טומי ריס שחקן נוטר דאם. michael conroy, AP
בשידור ישיר בשבת. טומי ריס והאייריש/AP, michael conroy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully