וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסטדין אזורוב: "מהראן ראדי הוא סופר שחקן"

החלוץ הבולגרי החמיא לשחקן הרכש של בני סכנין אחרי הצמד ב-0:2 על מכבי חיפה: "אני מאוד שמח שהביאו אותו לקבוצה"

אווירת חג. כך אפשר להגדיר בדרך הכי טובה את מצב הרוח בסכנין לאחר הניצחון המרשים אתמול (רביעי) 0:2 על האלופה מכבי חיפה. בשנים האחרונות התרגלו בסכנין למאבקי תחתית ואכזבות קשות בתחילת העונה, ונראה שעכשיו, עם המהפך שהתבצע בקבוצה, סכנין בדרך לעונה מצוינת מבחינתה בליגת העל. במועדון מאמינים כי אם הקבוצה תמשיך כך, ישנם סיכויים גדולים שהיא תסיים בחלק העליון של הטבלה - דבר שייחשב כהצלחה גדולה.

מלבד ההצלחה עם מהראן ראדי ולמרות החמצה גדולה אמש במשחק, נראה כי מי שעשה התקדמות גדולה מהעונה שעברה הוא החלוץ קוסטדין אזורוב. הבולגרי כבר כבש שלושה שערים ונראה בכושר מצוין. אזורוב התייחס היום לשינויים בקבוצה מהעונה שעברה: "הכל שונה העונה - מההנהלה ועד השיטת משחק, ורואים את זה על המגרש. הביאו שחקנים בקיץ מאוד טובים ואנחנו משחקים הרבה יותר התקפי ונהנים על המגרש וכך גם התוצאות.

"לי באופן אישי הרבה יותר קל העונה", המשיך החלוץ. "אני מכיר את הליגה יותר טוב והחיבור הקבוצה טוב יותר. אני מאמין שאם נמשיך בצורה הזו אז נוכל להיות בצמרת כי אנחנו משחקים כדורגל יפה". אזורוב לא סיים את דבריו בלי להחמיא לקולגה החדשה שלו, מהראן ראדי: "הוא סופר שחקן. הוא עושה הכל במגרש ואני מאוד שמח שהביאו אותו לקבוצה. בתור חלוץ שיש לך שחקן כזה מאחור אתה מרגיש הרבה יותר טוב".

מעבר לשמחה, לאחר שהערעור של הקבוצה על הפחתת שתי נקודות הליגה בשל חוזה כפול עם נסטיה צ'ה נדחה, בסכנין שוקלים את המשך צעדיו של המועדון בעניין. כרגע, עורך הדין אייל יפה שטיפל בערעור ממתין לתשובה מהקבוצה האם היא מעוניינת לפנות לבית משפט אזרחי מחוץ לכותלי ההתאחות לכדורגל. בקבוצה אמורים להעביר את ההחלטה בנושא בימים הקרובים כי גם שיקול כספי הוא חלק מהעניין שכן בקופת הקבוצה לא בטוח שיש מספיק כסף בקופה בכדי לגרור תביעה בבית משפט אזרחי.

בני סכנין בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully