וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמה"ש: "עם 7 מיליון שקלים עשינו בית ספר למכבי ת"א"

22.9.2011 / 11:39

הבעלים של עירוני רמת השרון מאיר יצחקי היה מרוצה אחרי הניצחון 1:3 על מכבי ת"א: "נתתי גב לזפרן והוא מוכיח שצדקתי"

שמחה גדולה הייתה אתמול (רביעי) בקרב אנשי עירוני ניר רמת השרון. לאחר שבשבוע שעבר השיגה נקודות ראשונות בליגת העל עם הניצחון בווסרמיל, הניצחון 1:3 על מכבי תל אביב נתן בקבוצה אמונה שאפשר לעשות עונה יפה מאוד בליגת העל. מי שחזה את הניצחון במשך כל השבוע היה הבעלים מאיר יצחקי שאמר: "אמרתי או לא אמרתי כל השבוע שננצח? הייתי בטוח בזה. ידעתי שמכבי תל אביב לא יבואו מרוכזים ולא בדיוק עם הראש ברמת השרון, ואנחנו ננצל את זה וניקח את המשחק".

יצחקי הוסיף: "הם התעסקו בעצמם ולא במשחק ובגלל זה קבוצה של 7 מיליון שכר שחקנים עשתה בית ספר לקבוצה של 70 מיליון שכר שחקנים. נתתי שקט וגב גדול למומי והוא מוכיח כמה צדקתי. אנחנו נעשה דברים יפים השנה בליגת העל ולא נהיה עוד קבוצה".

המאמן מומי זפרן היה קצת יותר רגוע במיוחד כשהוא מסתכל על המשחק בשבת נגד מכבי חיפה: "עשינו ניצחון חשוב מול קבוצה מצוינת וזה ציון דרך עבורנו, אבל צריך לשכוח מזה ולהסתכל מהר מאוד על מכבי חיפה. שבמצבה זה משחק הרבה יותר קשה עבורנו אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ונבוא עם ביטחון לנסות ולעשות דברים יפים גם בקרית אליעזר".

בלם הקבוצה סביטי ליפנייה אמר בסיום: "שיחקתי נגד קבוצה מצויינת עם התקפה מהירה ומה שניצח לנו את המשחק זה השערים שכבשנו מהר. יש כאן קבוצה מצויינת שעדיין מתחברת אבל בעוד כמה זמן אנחנו נשתפר עוד, כי יש כאן שחקנים טובים בכל תפקיד, תחרות ואווירה טובה".

ברמת השרון מחכים להתפתחויות ביום האחרון להעברות ועשויים לצרף שחקן, כאשר אורי כהן ממכבי תל אביב עדיין מועמד. מעבר לכך, שחקני הקבוצה תומר בן חיים, עשהאל בן שבת, סמי אלקיים וקאסם מחמיד המשוועים לדקות משחק לא ישוחררו כל כל מהר. הבעלים יצחקי אמר בנושא: "לא נמנע מאף אחד דקות משחק אבל אני גם לא אעשה עוול לשחקנים שלי ואשלח אותם למקומות שלא מכבדים שחקנים וישמרו עליהם. גם אם אני אפסיד 100 אלף שקל ואצטרך להשאיר שחקן אצלי כדי שלא ישחק במקום שישפילו אותו, אעשה זאת".

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully